خبرگزاری کار ایران

یک پله ترقی و حضور در لیگ قهرمانان اروپا

انتقال جذاب تابستانه؛ میلاد محمدی همبازی سردار در زنیت

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۲۷۳

میلاد محمدی بعد از پایان فصل جاری لیگ برتر روسیه بازیکن آزاد محسوب می‌شود و بر اساس اخبار روزهای اخیر رسانه‌های ورزشی این کشور به زنیت سن‌پترزبورگ خواهد پیوست تا همبازی سردار آزمون شود و البته در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سایت Euro-football روسیه با انتشار گزارشی درباره خریدهای تابستانی زنیت با اشاره به نام میلاد محمدی، مدافع ایرانی تیم احمد گروژنی نوشت: «سرگئی سماک (سرمربی زنیت) به کارهای خود در بازار نقل ‌و انتقال‌های تابستانی ادامه می‌دهد و در میان تمام بازیکنان معرفی شده به دنبال بازیکنانی جهانی در میانه میدان و جناح چپ دفاعی است. گزینه دوم بازیکن خط دفاعی میلاد محمدی است که شاید به خاطر عدم پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای به گزینه اول تبدیل شود زیرا قرارداد او با تیم احمد گروژنی تابستان سال جاری خاتمه می‌یابد.»

در ادامه این گزارش رسانه روسی آمده: «میلاد محمدی مصمم است تا با تغییر تیمش همبازی دیگر هموطن خود یعنی سردار آزمون در زنیت سن‌پترزبورگ شود. او سرانجام می‌تواند با بازی در لیگ قهرمانان اروپا همراه زنیت قدرت خود را به نمایش بگذارد که به معنای گام برداشتن در سطح جدیدی از فوتبال است. این انتقال فوایدی دو طرفه برای زنیت و بازیکن ایرانی خواهد داشت. میلاد محمدی هم‌اکنون قدرتمندتر از هر زمانی و حتی بهتر از مدافعان زنیت به نظر می‌رسد. این بازیکن 25 ساله با واقعیت‌های لیگ برتر روسیه به خوبی منطبق شده و بازیکن فعالی نیز در تیم ملی فوتبال ایران است.»

سایت اسپورت 24 روسیه با انتشار فهرستی از 10 بازیکن برتر تیم‌های معمولی لیگ برتر فوتبال این کشور که آماده انتقال به تیم‌های دیگری در فصل تابستان هستند، درباره میلاد محمدی نوشت: «این بازیکن ایرانی که با 300 هزار یورو به احمد گروژنی در سال 2016 میلادی انتقال یافته بود یکی از بازیکنان موفق این تیم بود. اکنون قیمت میلاد محمدی در سایت ترانسفر مارکت به 4 میلیون یورو افزایش یافته و این بازیکن سرعت و توانمندی‌های فنی خود را به نمایش گذاشته است. انتشار خبر علاقه‌مندی تیم زنیت سن‌پترزبورگ به جذب میلاد محمدی دیگر تعجب‌برانگیز نیست. تیمی که به دنبال یک بازیکن خوب در جناح چپ دفاعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز