خبرگزاری کار ایران

8 بازیکن در لیست خروجی فرهاد مجیدی و استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۰۳۵

به نظر می‌رسد در پایان فصل استقلال با یک خانه‌تکانی شدید مواجه خواهد بود. البته خانه‌تکانی استقلال از کادرفنی آغاز شد و با کنار گذاشتن وینفرد شفر و پسرش و دستیاران خارجی او حالا آبی‌ها در انتظار غربال‌گری در بازیکنان هستند.

به گزارش ایلنا، پس از حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌های پایتخت این مربی جوان در چند مرحله با بازیکنان خاطی و بی‌انضباط برخورد کرده که از جمله آن‌ها برخورد او با گادوین منشا و طارق همام در بازی با استقلال خوزستان و الدحیل قطر بوده است. روز گذشته هم سرمربی جوان و موقت استقلال، سید‌مهدی رحمتی کاپیتان اول تیمش را به دلیل غیبت در تمرین جریمه کرد تا نشان دهد با هیچ‌کسی شوخی ندارد و برایش نظم و انضباط و منافع تیم از همه‌چیز مهم‌تر است.

در همین‌رابطه شنیده می‌شود در‌صورتی که فرهاد مجیدی بر‌خلاف میلش در پایان فصل قراردادش را تمدید کند و در لیگ آینده هم سرمربی استقلال باشد، حداقل 8 بازیکن را جواب خواهد کرد.

طبق شنیده‌ها در لیست خروجی استقلال، نام دو بازیکن خارجی این تیم، در کنار دو کاپیتان باتجربه و یک بازیکن ملی‌پوش و همچنین دو بازیکنی که طی چند هفته اخیر کمتر به بازی گرفته شده‌اند دیده می‌شود. بازیکنانی هستند که به خاطر بی‌انضباطی یا عملکرد ضعیف و یا پایان قرارداد و عدم رضایت کادرفنی برای ادامه همکاری با آن‌ها، احتمالا در لیست خروجی مجیدی خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز