خبرگزاری کار ایران

کریمی: اتفاقات بازی العین تکرار شد / رقابت ایرانی ها در آسیا ناعادلانه است

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۱۰۶

هافبک استقلال تهران گفت: این فصل برای ما کابوس وار بود یا خیر. به هر حال فرصت قهرمانی در لیگ را تا چند هفته قبل داشتیم و می توانستیم از گروه مرگ هم صعود کنیم که نشد.

به گزارش ایلنا، علی کریمی هافبک استقلال بعد از تساوی یک بر یک برابر الدحیل قطر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: دقیقا اتفاقی که در بازی العین رخ داد، تکرار شد. نباید اینطور می شد. تا زمانی که گل تساوی را بخوریم، بازی دست ما بود. یک موقعیت نیمه اول داشتند که آن هم صددرصد آفساید بود. ما موقعیت های دیگری هم داشتیم و فشار آوردیم که یکی از آنها هم به تیرک خورد. نمی دانم چه شد بعد از اینکه گل زدیم، حتی نتوانستیم یک دقیقه از گلمان محافظت کنیم. بعد از این گل هم نتوانستیم خوب بازی کنیم.


او ادامه داد: نمی دانم بگویم این  فصل برای ما کابوس وار بود یا خیر. به هر حال فرصت قهرمانی در لیگ را تا چند هفته قبل داشتیم و می توانستیم از گروه مرگ هم صعود کنیم که نشد. فقط از این اتفاقات شرمنده ایم.


هافبک استقلال عنوان کرد: گروه ما خیلی سخت بود، اما اگر بخواهید هر طوری حساب کنید، 3 تا تیمی که با ما در یک گروه بودند، از نظر امکانات و زیرساخت جزو 5 تیم برتر آسیا هستند. آنها اصلا از نظر هزینه ای که می کنند، با ما قابل مقایسه نیستند. وضعیتی که تیم های ایرانی چه استقلال، چه پرسپولیس و چه سپاهان دارند، باید در یک رقابت ناعادلانه شرکت کنند و کارشان سخت است.


کریمی در پایان گفت: فکر می کنم ما نه اول فصل و نه نیم فصل خوب بدنسازی نکردیم. تیم ما پرمهره ترین تیم لیگ بود، اما در مقاطع حساس و تقریبا تمام فصل یکسری بازیکن نداشتیم چون بدنسازی خوبی نداشتیم. ما برنامه درستی برای بدنسازی و برگزاری اردوها نداشتیم. خیلی برنامه فشرده نبود، اما به هر حال خستگی تاثیرگذار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز