خبرگزاری کار ایران

قربانی: استقلال برنامه خاصی برای گلزنی ندارد/ شفر در همه بازی‌ها از یک روش استفاده می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۵۸۸

پیشکسوت استقلال معقتد است اشتباهات شفر در شکست این تیم مقابل الهلال موثر بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال روز گذشته در دیدار حساس مقابل الهلال عربستان تن به شکست یک بر صفر داد تا از 4 دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌ها تنها 4 امتیاز کسب کرده باشد و کارش برای صعود در دو بازی باقی مانده گره بخورد. در این میان پیشکسوتان استقلال با توجه به کم شدن شانس ماندن این تیم در رقابت‌ها هرکدام موضعی در مورد عملکرد این تیم داشته و بعضاً به انتقاد از شفر و تاکتیک‌هایش پرداختند.

پیروز قربانی در گفت و گو با ایلنا در خصوص شکست این تیم برابر الهلال اظهار داشت: به نظرم برخلاف بازی رفت که عملکرد بهتری از سوی شاگردان شفر دیدیم در این دیدار استقلال عملکرد خوبی نداشت و دلیل شکست این تیم همین موضوع بود. استقلال بعد از دریافت گل اصلا خوب بازی نکرد وبرنامه خاصی از استقلال ندیدم و به اعتقادم یکی از مشکلات این تیم نداشتن تنوع تاکتیکی است.

وی ادامه داد: مشکل اصلی استقلال این است که بدون توجه به شرایط بازی و تاکتیک و روش بازی تیم حریف در همه بازی ها به یک شکل بازی می‌کند. فرقی ندارد قبل از گل باشد یا بعد از گل، آنها برنامه خاصی برای گلزنی ندارد و فقط چند روش برای رسیدن به دروازه حریف را امتحان می‌کنند که ممکن است بعضی بازی‌ها نتیجه بدهد و بعضی بازی‌ها هم نه که در این دیدار جواب نداد.

قربانی در ادامه افزود: یکی دیگر از مشکلات استقلال این است که مهاجمانش شبیه هم بازی می‌کنند. نوع فوتبال ایسما، منشا و حتی پاتوسی شبیه به هم است و به نظرم با توجه به گره‌ای که در بازی بود، شفر میتوانست تبریزی را به زمین بیاورد تا حداقل استقلال از ضربه‌های سر او در بازی بیشتر استفاده کند. سبک بازی تبریزی به شکلی است که به درد این بازی می‌خورد و او در ذوب آهن هم که بود عملکرد خوبی در رقابت‌های آسیایی داشت و می‌توانستیم از او استفاده کنیم.

وی در خصوص شانس صعود استقلال گفت: کار بعد از نتیجه دیدار روز گذشته خیلی سخت شده و قطعا شانس صعود استقلال الان خیلی کم شده و باید در دو بازی باقی مانده اش برنده باشد. حتی اگر دو بازی بعدی خودش را هم ببرد بازهم باید چشمش به نتایج سایر دیدارها باشد ولی امیدوارم در نهایت اتفاقات به شکلی رقم بخورد که استقلال راهی مرحله بعد شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز