خبرگزاری کار ایران

سرمربی والیبال ساحلی ایران: برای قهرمانی در آسیا برنامه ریزی کرده ایم

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۲۲۸

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ایران گفت در اردوی تیم ملی والیبال ساحلی در کیش، تمرینات فشرده برای ملی‌پوشان در نظر گرفتیم تا با آمادگی بالا به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شویم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رضا نایینی با بیان این که مرحله اول اردوی ملی پوشان والیبال ساحلی از چهارم اردیبهشت آغاز شده است، گفت: ساحلی بازان ایران تمرینات بدنسازی و هوازی را در اردوی اول پشت سر گذاشتند و از روز چهارشنبه مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ساحلی در جزیره کیش آغاز شده است و در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ایران ادامه داد: با توجه به این که تیم‌های ساحلی ایران در دو سال اخیر رقابت‌های قهرمانی آسیا، مقام‌های اول و دوم را کسب کردند، در سال جاری نیز برای قرار گرفتن روی سکوی آسیا برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

نایینی با اعلام این که بلافاصله پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا برای مسابقات قهرمانی جهان آماده خواهیم شد، افزود: تیم ایران الف در رقابت‌های قهرمانی جهان که در هامبورگ برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

وی در پایان گفت: رقابت‌های انتخابی المپیک برای ما بسیار اهمیت دارد و برای این رویداد باید خود را به خوبی آماده کنیم و با قدرت وارد این رقابت‌ها شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز