خبرگزاری کار ایران

بیانیه روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی؛

تراکتور؛ نو سفر، راه دراز، موفقیت پایدار

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۹۴۴

باشگاه تراکتور بیانیه جدیدی خطاب به هواداران منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه تراکتورسازی بیانیه‌ای در خصوص وضعیت حال حاضر خود خطاب به هواداران منتشر کرد که به شرح زیر است:

نیل به موفقیت وافتخارآفرینی تیم تراکتور و دور بودن از حواشی غیرفوتبالی همواره وجه همت مسئولین باشگاه و خواسته هواداران پرشور بوده است و برای رسیدن به این مهم همواره قدم‌های موثری برداشته شده است در فصل جدید فعالیتها باشگاه تراکتور اهتمام مسئولین باشگاه بر اصل فراهم کردن زیرساخت‌ها مبتنی بوده و قرار گرفتن در مسیر موفقیت پایدار برای کسب نتیجه در کوتاه مدت ترجیح داده شده است .

همانگونه که بارها توسط مسئولان باشگاه تاکید شده است باور به هدف مجموعه مدیریت جدید باشگاه برای سال اول،  کسب جایگاه شایسته و بسترسازی لازم برای موفقیت در سال‌های آتی است و در این مسیر گام های محکم و استواری برداشته شده است و مدیریت باشگاه بر سنگینی بار تعهد خود جهت کسب موفقیت و درخشش در میادین ملی و بین‌المللی واقف است و بر این اساس راهبرد های مورد نظر را تعیین نموده است.

 تراکتور طی یک سال گذشته در مسیری گام نهاده است که مقصد آن صرفاً کسب یک جام قهرمانی در لیگ نیست بلکه چشم انداز آن ساختن آینده ای روشن برای تراکتور در بلند مدت است و دستیابی به این چشم انداز و اهداف بلندمدت ترسیم شده همواره در سایه حفظ آرامش و به دور ماندن از حواشی غیرفوتبالی میسر خواهد بود .

بدون شک نقش هواداران فهیم و وفادار که بزرگترین سرمایه و افتخار باشگاه می باشند و همواره در سال‌های گذشته در گرما و سرما در باران و برف و در موفقیت ها و شکست ها یاری گر تیم محبوب خود بودند و در عدم موفقیت ها با شعار معروف "عیبی یوخ" مسئولان و بازیکنان را به ادامه راه تشویق نمودند نقشی بی بدیل و تعیین کننده می باشد هوادارانی که شور و شوق زاید الوصفی را در تاریخ فوتبال کشور رقم زده اند بی تردید تداوم همراهی و همت هواداران برای تحقق بیش از پیش امر فوق راه موفقیت را هموارتر خواهد کرد.

 باور و امیدمان بر آن است که هواداران همچون گذشته در امر حفاظت از اعتبار باشگاه و دور نگه داشتن تیم از گرداب حواشی و بدون توجه به اعمال و رفتار تماشاگر نماها همراه و یاری رسانمان باشند.

 بازی پیش رو مقابل پرسپولیس نیز فارغ از این اصل نیست و فرصتی ماندگار برای دفاع از جایگاه و اعتبار فوتبال و شأن و فرهنگ مردمان خطه آذربایجان است .

حال هفته های پایانی لیگ پیش رو است و باشگاه تراکتور در راستای کسب موفقیت و قرار گرفتن در جایگاه شایسته حرکت می‌کند و یقیناً پایان فصل پایان کار نیست و آغازی دیگر برای تراکتور است تا با قدرتی بیشتر در سایه حمایت‌های ولی نعمتان خود (هواداران)به سمت مقصد حرکت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز