خبرگزاری کار ایران

مهاجری: می‌توانیم بدون دغدغه تک رقمی باشیم / اشتباهات داوری مانند ترمز عمل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۹۷۷

سرمربی ماشین سازی درباره رویارویی با سایپا گفت: ایپا بازیکنان جوانی دارد که انگیزه های بسیاری دارند. ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم که می توانیم بدون دغدغه حداقل جزو تیم های تک رقمی جدول باشیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از رویارویی با سایپا در ابتدا اظهار داشت: فراز و فرود زیادی در این فصل داشتیم که خیلی از آنها را خودمان انتظار نداشتیم. اشتباهات خودمان، مسائل داوری و مسائل دیگر باعث شد تا نتایج دلخواه مان را نگیریم. هفته گذشته در ورزشگاه آزادی بازی را در شرایط برابر به استقلال واگذار کردیم که چیزی از ارزش بازیکنانم کم نمی کند.

او ادامه داد: داوران ما حتی جوان هایشان خوب هستند و از عهده قضاوت بازی ها بر می آیند ولی یک مورد مرا اذیت می کند؛ زمانی که یک اتفاق می توانست به نفع ما باشد، اشتباه داور را شهامت او می نامند. ولی وقتی سوتی به نفع ما زده شود، آن را اشتباه فاحش می نامند. چه اتفاقی افتاد که در دقایق ابتدایی بازی همان داوری که روی گل استقلال کارش را شاهکار دانستند، خطای پنالتی را به نفع ما نگرفت؟ من هیچ گاه اهل توجیه نیستم و اشتباهاتم را قبول می کنم. ولی واقعا یک اشتباه داوری همانند یک ترمز عمل می کند.

مهاجری در ادامه اظهاراتش درباره نحوه عملکرد داوری در مسابقات لیگ برتر گفت: بازی با فولاد، نساجی و استقلال از داوری ضربه خوردیم. فقط در نفت مسجد سلیمان از اشتباهات در امان بودیم که آن هم داور باتجربه بود. تیم متوسطی مثل ما از این اشتباهات نمی تواند کمر راست کند. خوشحالم که حداقل در شهری هستم که همه ما را درک می کنند و شعور در تماشاگر فوتبال آذربایجان هست که می تواند این مسائل را احساس کند. داوران را از سه تا به پنج تا اضافه کردیم. باید بنشینیم ببینیم که آیا این اتفاق کمکی به ما کرده است یا خیر؟ وقتی صحنه را نبینید مشکلی نیست ولی وقتی آن را می بینید و کاری نمی کنید باعث تعجب است. امیدوارم در بازی فردا حق به حق دار برسد و تیمی که شایسته است نتیجه لازم را کسب کند.

مهاجری درباره وضعیت ماشین سازی اظهار داشت: این تیم با توجه به بضاعت خود با آقای کریمی تاکتیکی را اتخاذ کرد که جواب گرفت. در اوایل فصل یکسری اتفاقات رخ داد که تغییراتی صورت گرفت. زمانی که من وارد تیم شدم بین نتیجه و فوتبال، فوتبال را انتخاب کردم. ما در بسیاری از زمینه ها پیشرفت داشتیم. در بازی با فولاد نزدیک به 500 پاس دادیم که درصد بالایی از آن در زمین حریف بود. برای به دست آوردن بعضی از چیزها باید بعضی چیزهای دیگر را از دست بدهیم. از همه بچه ها تشکر می کنم که کمک کردند تا فوتبال مالکانه را به نمایش بگذاریم. در نیمه دوم بازی با استقلال توانستیم فوتبال خودمان را انجام دهیم. یکسری مشکلات داریم که آن را قبول داریم. همه چیز به من سرمربی مربوط نیست و باید در بعضی پست ها با تقویت نفرات خواسته های هواداران را به طور کامل پیاده کنیم. یک بازیکن باید از شرایط درک کافی داشته باشد و نسبت به باشگاه خود تعهد کافی داشته باشد. در چنین شرایطی مربی هم باید با ایجاد تغییرات در چنین شرایطی، انگیزه را در تیم ایجاد کند.

سرمربی ماشین سازی بیان داشت: سایپا و پیکان تیم های متوسطی هستند که از نظر بودجه حداکثر برای سهمیه بسته می شوند. آنها باید بیایند و با تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس بازی کنند. هر تیمی که بیشتر در خانه بیشتر بازی کند به نفع اش خواهد بود. قطعا این به نفع استقلال و پرسپولیس است. همان گونه که اگر در تبریز هم تعداد تیم ها بیشتر شود به نفع تراکتور خواهد بود. استقلال و پرسپولیس هر زمان خارج از تهران می روند کارشان سخت تر می شود. من نمی توانم روی سیاست گذاری ها نظر بدهم ولی قطعا باید فوتبال خود را به جاهایی گسترش دهیم که هواداران بیشتری دارند.

مهاجری درباره اتفاقات پیرامون تیمش گفت: یک اتفاق درون خانوادگی در تیم بود که تصمیم گرفتیم به چند بازیکن استراحت بدهیم. در این شرایط می توانیم به جوانان تیم هم میدان داده و این فرصت را به آن ها می دهیم که خود را نشان دهند. ما یک تیم داریم و آن ماشین سازی است. امیدوارم بازیکنانی که به میدان می آیند از فرصت به دست آمده نهایت استفاده کنند.

او درباره حضور علی دایی روی نیمکت سایپا گفت: همه وجود علی دایی برد را فریاد می زند. این کار ما را سخت می کند. سایپا بازیکنان جوانی دارد که انگیزه های بسیاری دارند. ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم که می توانیم بدون دغدغه حداقل جزو تیم های تک رقمی جدول باشیم. ما کار لازم و تمرینات لازم را انجام داده ایم و امیدواریم که یک برد خوب را تقدیم مردم خوبمان کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز