خبرگزاری کار ایران

رفعتی: چشمی باید اخراح می‌شد / یک پنالتی به سود نفت مسجد سلیمان اعلام نشد

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۰۶۹

رئیس دپارتمان داوران گفت: داوران در هفته 26 لیگ برتر، یک اشتباه تاثیرگذار در مسابقات داشتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود رفعتی درباره عملکرد داوران در هفته 26 لیگ برتر فوتبال گفت: بنابر گزارش ناظران داوری شاهد قضاوت های خوبی از داوران بودیم. بجز دیدار نفت مسجد سلیمان با استقلال خوزستان که داور بازی باید یک پنالتی به سود مسجد سلیمان اعلام می کرد.

وی اضافه کرد: در بازی استقلال و ماشین سازی در دقیقه اول یک خطا پشت محوطه جریمه استقلال رخ داد که داور می بایست بازیکن شماره 4 استقلال را اخراج می کرد.

رفعتی در ادامه درخصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه ماشین سازی درباره چیدمان داوری گفت: طبق روال گذشته داوران تهرانی برای تیم های پایتخت قضاوت کردند و اینکه وی می گوید داور بازی ما بی طرف نیست. بنظرم کاملا غیرمنصفانه است. سیدعلی سالهاست در لیگ برتر قضاوت می کند. ضمن اینکه وی اصلیتی آذری دارد و برای تیم های تهرانی نیز قضاوت می کند. بجز دقیقه اول بازی که از صحنه جا ماند و نتواست خطای پشت محوطه جریمه را به درستی بگیرد تا پایان بازی طبق قانون داوری عملکرد خوبی از خود بجای گذاشت.

رئیس دپارتمان داوران در پایان افزود: با یک اشتباه عملکرد و چیدمان داوری را زیر سوال ببریم بنظرم درست نیست. ضمن اینکه ما کلا 23 داور برای قضاوت در لیگ برتر داریم و با توجه به هفته پایانی لیگ دسته اول و حساسیت بازیها داوران لیگ برتر را برای مسابقات دسته اول چیدمان می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز