خبرگزاری کار ایران

اگر پرسپولیس با پرچم ژاپن به مشکل بخورد؛

مهاجری: دوست دارم فردا 10 تا پرچم ژاپن در ورزشگاه باشد!

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۰۹۸

سرمربی ماشین سازی تبریز وجود پرچم‌های ژاپن در ورزشگاه را بهانه‌ای از سوی تیم پرسپولیس عنوان کرد و آن را فرار رو به جلو می‌‎داند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری قبل از دیدار برابر پرسپولیس راجع به در دست داشتن پرچم ژاپن توسط هواداران تراکتورسازی در مسابقه اخیرشان مقابل سرخ پوشان پایتخت گفت: توهین، فحاشی و ... نشده است؛ تیم مقابل بازیکنی از آن کشور دارد و اگر بحث کاشیما بود، نماد کاشیما را می‌آوردند؛ تراکتورسازی بازیکن ژاپنی دارد.

او راجع به اعتراض بازیکنان پرسپولیس به ورود پرچم ژاپن به ورزشگاه و تاثیر منفی روی روحیه آنها ابراز کرد: اگر قرار است پرسپولیس با پرچم ژاپن به مشکل بخورد، دوست دارم فردا 10 تا پرچم ژاپن در ورزشگاه باشد؛ به نظرم این کارها فرار رو به جلو است.

سرمربی ماشین‌سازی تصریح کرد: در هفته گذشته 5 بازیکن امید را به ترکیب اضافه کردیم و با تیم کار می‌کنند؛ سعی داریم تا نیم‌فصل صبر کنیم؛ با این شرایط پیش می‌رویم و می‌خواهیم بازیکنان امیدی اضافه کنیم که بتوانند به تیم کمک کنند؛ حضور بازیکنان امید کیفیت تمرینات تیم ما را بالاتر برده و شاداب‌تر کرده است؛ امیدوار هستیم در نیم‌فصل دوم نیز شرایط قراردادی و صدور کارت آنها را انجام دهیم.

مهاجری تصریح کرد: همیشه گفتم که تیم‌های شهرستانی چهار بار فرصت دارند تا فوتبالشان از طریق شبکه ملی پخش شود؛ این یکی از شانس‌های ماست که می‌توانیم به واسطه دیدارمان با استقلال و پرسپولیس توانایی‌های که داریم را اثبات کرده و به نمایش بگذاریم؛ مقابل استقلال بازیکنان به خوبی از این فرصت استفاده کردند؛ امیدوارم در بازی فردا بچه‌های ماشین‌سازی حرف اول را در زمین از لحاظ تاکتیکی و نتیجه‌ای بزنند و همانطور که هفته به هفته تماشاگران ما زیاد شدند، فردا هم بیایند به خوبی از شاگردانم حمایت کنند.

او عنوان کرد: هفته گذشته اتفاقاتی در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی رخ داد که ممکن است برخی از حساسیت‌ها باقی مانده به مسابقه فردا و ورزشگاه بنیان دیزل منتقل شود ولی این را به دو بخش تقسیم می‌کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی اضافه کرد: تمام زیبایی فوتبال به همین کُری خواندنش است، اما نباید به توهین و یا هتک حرمت کشیده شود؛ متاسفانه در بازی تراکتور و پرسپولیس پرچم قره باغ را نشان دادند و همان موجب شروع حاشیه شد؛ متاسفانه یک سری به دنبال این هستند از این قضیه سواستفاده کنند، اما خوشبختانه خیلی زود ختم به خیر شد و نسبت به سال‌های گذشته تنش کمتری داشت؛ فردا هم با توجه به تدابیر آقای زنوزی جایگاه‌های لازم در اختیار تماشاگران پرسپولیس قرار می‌گیرد تا تحت فشار نباشند؛ خوشبختانه مهمان نوازی یکی از خصایص ویژه مردم تبریز است و ما هم به آن احترام می‌گذاریم. من خیلی جاهای ایران کار کردم، اما کمتر جایی این مهمان نوازی را دیدم.

مهاجری اضافه کرد: همان پرسپولیس که می‌گویند بازیکن ندارد و نیمکت‌اش ضعیف است، در نیم‌فصل دوم همان نیمکت‌نشینان را به من بدهند که قول می‌دهم و می‌نویسم با همان تیم جزو ۶ تیم بالای جدول می‌شوم؛ بازیکنان ذخیره پرسپولیس نفرات کوچکی نیستند؛ ما هم همان مشکلات را داریم ولی دیگر عادت کردم به نداشته‌ها فکر نکنم.

او ادامه داد: ۴ بازیکن مصدوم دارم و یک بازیکن بی‌دلیل در مسابقه قبل محروم شده است؛ کسی از حق ما دفاع نمی‌کند؛ چرا عزیز معبودی باید در دقیقه ۴۳ بازی با سپاهان اخراج شود؟ ؛ آن هم بدون اینکه برخوردی با بازیکن تیم مقابل داشته باشد؛ جلوی چشم کمک داور آن اتفاق افتاد ولی او بدون اینکه به داور بگوید برخوردی رخ نداده، به داور نگفت نباید کارت زرد دوم را بدهد.

سرمربی ماشین‌سازی ابراز کرد: به داشته‌هایمان افتخار می‌کنیم و تمام تمرکزم را روی آنها گذاشتم، اما در زمان تعویض و برخی پست‌ها که محرک تیمم باشد، بازیکن نداریم؛ به همین خاطر مجبور هستم بازیکنان را در پست غیر تخصصی بازی دهم؛ فردا هم قطعا دو بازیکن در پست غیر تخصصی به میدان می‌روند؛ این مسائل دست ما را بسته است ولی با این حال تمام وجودمان را در زمین می‌گذاریم.

مهاجری یک زمان یک سری بازیکن به تیم شخصیت می‌دهد ولی پرسپولیس، تیمی است که به بازیکن شخیصت خواهد داد؛ به جرات می‌توانم بگویم اگر نام پرسپولیس مقابل آن تیمی که برابر تراکتورسازی بازی کرد، نبود، قطعا تراکتور بالای ۳-۲ گل می‌زد ولی نام پرسپولیس و استقلال سنگین است و همین مسئله موجب می‌شود تماشاگر در ورزشگاه حضور پیدا کند، فشار بیشتری به تیم مقابل بیاید، مورد توجه اصحاب رسانه و مباحث داوری باشد که این مسائل شرایط ۵۰-۵۰ را به سود این دو تیم(استقلال و پرسپولیس) می‌کند.

او یادآور شد: اینکه بخواهیم خودمان را از قبل برنده بدانیم، درست نیست؛ البته موجب خوشحالی است که بازیکنان ما عملکردی داشتند که شما معتقد هستید می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم؛ تمام وجودمان را در زمین می‌گذاریم تا برنده شویم ولی فردا مشخص می‌شود که شرایط مسابقه چطور رقم می‌خورد و این مسائل دست من نیست؛ قول می‌دهم بازیکنان تمام وجودشان را در زمین بگذارند تا بازی خوبی شاهد باشیم.

سرمربی ماشین‌سازی یادآور شد: در بحث مساوی‌ها نمی‌دانم شما اصلا بازی ما می‌بینید یا نه؟ در بازی با قائم‌شهر هنوز هم نمی‌دانم که رضا خالقی‌فر چگونه آن توپ را تبدیل به گل نکرد؛آن بازی مثلا بازی مساوی ما تلقی می‌شود که در همان دیدار هم  میل به بردن داشتیم؛ بعد از آن دیدار به مصاف  استقلال تهران رفتیم که در این دیدار در نیمه اول  5 موقعیت گل داشتیم  و آن تک  به تک موسوی و باید تبدیل به گل می‌شد؛ مگر تیمی مثل ماشین‌سازی در طول بازی باید چند  موقعیت گل بدست بیاورد؟ در شرایطی که همه می‌دانند بضاعت تیم ما  تاچه حد است.

مهاجری اضافه کرد: برابر سایپا سه موقعیت گل داشتیم یا در نیمه دوم دو تک به تک را از  دست دادیم؛ نمایشی که مقابل سپاهان بسیار متمول داشتیم، این تیم را اسیر کردیم؛ مگر می‌شود ما دفاعی بازی کنیم، آن وقت به سپاهان در دقیقه 30 گل بزنیم؟ ما در نیمه دوم  با وجود 10 نفره شدن یک تک به تک توسط پیمان بابایی از دست دادیم؛ چطور ما را به فوتبال تدافعی متهم می‌کنند وقتی ما تک به تک می‌شویم.

او در مورد اینکه این که تیمش را بی‌انگیزه می خوانند گفت: من اینجا باید از حقانیت بچه‌های خودم دفاع کنم، آنها  با جان و دلشان بازی  می‌کنند  ، برای مثال در بازی آخر مقابل سپاهان سه مصدوم جدی داشتیم؛ مثلا در مورد مسیح زاهدی به  دلیل  کمبود و  نداشتن  بازیکن در سه جناح از او بازی گرفتیم یا مجبور شدیم فرید بهزادی کریمی را از خط جلو به  دفاع منتقل کنیم، ما  در واقع دستمان بسته است و خواهشا شما این چیزها را در نظر بگیرید ولی با این وجود هیچ وقت من به مساوی راضی نمی‌شوم؛ ما با تمام وجود برای بردن به زمین می‌رویم و ممکن است یک بازی مساوی شود یا ممکن است ببازیم یا ببریم ولی قصد ما همیشه در هر بازی برد است.

مهاجری  تصریح کرد: امیدوار هستم  دو بازی تا نیم فصل هم به اتمام برسد و بعد از آن با اضافه کردن 4 تا 5 بازیکن بتوانیم در فصل بعد تیم بهتری باشیم،  ولی الان دست ما بسته است؛  من در بازی قبل مهاجم به زمین آوردم در حالی که می توانستم اتوبوسی دفاع کنم ولی در کل  قبول دارم باید بیشتر کار کنیم و زحماتمان را افزایش دهیم؛ ضمن اینکه  شما ببینید رقبای ما در این چهار هفته گذشته چه تیم‌هایی بود و واقعا بچه‌ها به نظر من دارند معجزه می‌کنند؛ ما با تیم‌های سپاهان، سایپا و استقلال بازی کردیم  و این بضاعت کم هم در روند بازی طوری بود که می‌توانستیم در هر سه بازی برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی ماشین‌سازی اظهار کرد: آقای برانکو در این سال‌ها نشان داده در شرایط سخت هم نتیجه خوبی می‌گیرد؛ تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفت، موجودی کمی داشت ولی خوب بازی کرد؛ پرسپولیس، تیمی است که دو سال قهرمان لیگ می‌شود و امسال هم شانس زیادی دارد؛ به نظرم ثبات کادر فنی و شخصیت آقای برانکو تاثیر زیادی در موفقیت این تیم داشته است.

مهاجری با بیان اینکه پرسپولیس بازیکنان تاثیرگذار خوبی دارد، گفت: بشار رسن بازیکن ملی پوش عراقی است که در پرسپولیس هم خوب کار می‌کند؛ حضورش در خط هافبک یا بودن نفراتی مثل علی علیپور و منشا قدرت پرسپولیس را بالا برده و همچنین بازی کردن سید جلال و شجاع خلیل‌زاده در کنار هم موجب شده این تیم فقط 4 گل بخورد؛ این مسائل انسجام این تیم را نشان می‌دهد؛ بیرانوند نیز که گلر ملی پوش  است؛ این موارد نقاط قوت پرسپولیس بوده که کار را برای تیم‌های مقابل سخت کردند.

او با اشاره به اینکه یک سری کُری‌خوانی‌ها اجتناب ناپذیر است، ابراز کرد: تمام تفکرم این است دو بازی باقی مانده تا نیم‌فصل را تمام کنم؛ اگر عمری باقی بود و فرصت به من رسید، در نیم‌فصل نفرات مورد علاقه‌ام را جذب می‌کنم تا بیشتر راجع به تیم حرف بزنیم؛ در تمرینات سخت کار می‌کنیم ولی یک سری مسائل دست من نیست؛ خیلی دوست داشتم اجازه نمی‌دادم داور کارت زرد دوم به عزیز معبودی را از جیب خود خارج و بی‌مورد محروم کند ولی با این حال بچه‌های تیم به لحاظ روحی روانی محکم کارشان را می‌کنند و اگر بحثی هست، بگذارید از بیرون ما حواشی را مدیریت کنیم؛ شما تمام تمرکزتان روی مسائل فنی باشد.

سرمربی ماشین‌سازی یادآور شد: یک سری نفرات مد نظرمان در لیگ یک هستند، چند نفر در لیگ برتر هستند؛ نگاهمان به بازیکنان خارجی با توجه به وضعیت مملکت و نوسانات ارزی کمتر است ولی اگر آن لحظه آخر نتوانیم نیازمان را برطرف کنیم، شاید با هماهنگی باشگاه بازیکن خارجی بگیریم ولی در نیم‌فصل دوم زمان می‌برد تا بازیکن خارجی هماهنگ شود؛ مگر بازیکنی که سابقه بازی در لیگ ایران را دارد.

مهاجری راجع به عملکرد فنی تیمش گفت: ما یکی از فنی‌ترین، بهترین و با معرفت‌ترین مربیان و بازیکنان را داریم؛ اگر دقت کنید، از زمان حضورم کمترین تغییر را در کادر فنی داشتم؛ این فرصت را به یکدیگر دادیم تا نیم‌فصل ادامه دهیم؛ شاید بچه‌های کادر فنی نخواهند با من کار کنند؛ اگر قرار به تغییرات است در نیم‌فصل انجام خواهد شد ولی تا الان همه با حداقل‌ها کار کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز