خبرگزاری کار ایران

گل ریحان - شهرداری تبریز؛ فینالی برای صعود و فرار از سقوط

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۱۱۱

یکی از حساس ترین و در عین حال جذاب ترین بازی های هفته‌ی سی و سوم لیگ آزادگان روز سه شنبه در تبریز میان گل ریحان البرز و شهرداری تبریز برگزار می گردد.

به گزارش ایلنا، گل ریحان البرز که همچنان در تعقیب گل گهر و شاهین در مسیر صعود به لیگ برتر می باشد، 48 امتیاز از 28 بازی کسب کرده و با شاهین رده دومی تنها سه امتیاز فاصله دارد، آن هم در حالی که یک بازی کمتر داشته و می توان گفت سرنوشت صعودش تقریبا به دست خودش می باشد.

گل ریحان برای صعود در دو دو دیدار آتی از جمله دیدار با شهرداری تبریز قعر جدولی باید به آب و آتش بزند و هیچ فرصت و هیچ امتیازی را از دست ندهد تا در صورت باخت یا توقف سایر مدعیان، بتواند به سهمیه‌ لیگ برتر برسد و این مسئله حساسیت بازی برابر شهرداری را برای آن ها چندین برابر می کند.

از طرفی شهرداری تبریز برای فرار از سقوط و بقاء در لیگ یک می‌جنگد و با تمام وجود برابر گل ریحان قرار خواهد گرفت تا با کسب حداقل یک امتیاز و در صورت توقف یا باخت سایر رقیبان، بقا خود را مسجل کند.

شهرداری تبریز از 25 بازی 28 امتیاز به دست آورده و البته کار دشواری برابر گل ریحان بالای جدولی دارد.

جدال حساس دو تیم که یکی برای صعود به لیگ برتر می جنگد و دیگری برای بقا، روز سه شنبه در تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز