خبرگزاری کار ایران

شهرداری تبریز - ملوان؛ اولین برد تاریخ یا هت‌تریک ناکامی!

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۴۸۲

در هفته دهم مسابقات لیگ یک، تیم شهرداری تبریز میزبان تیم ملوان است.

به گزارش ایلنا، دو تیم شهرداری تبریز و ملوان بندرانزلی که در جدول رده‌بندی این مسابقات جایگاه خوبی ندارند، در دیداری مهم به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که عیار سرمربی جدید ملوان را برای هواداران این تیم مشخص خواهد کرد.

شهرداری تبریز و ملوان تاکنون در لیگ یک دو بار به مصاف هم رفته‌اند که عین دو بازی را ملوان موفق شده به برتری دست یابد. البته این دو تیم دو بازی را نیز در لیگ برتر نیز صورت داده‌اند اما در این نوشتار، ملاک بازی‌های دو تیم در لیگ یک می‌باشد.

در فصل گذشته قوهای سپید انزلی در تبریز موفق شدند با تک گل بابک مرادی حریف را شکست دهند. در بازی برگشت که در انزلی بود، ملوانان با توپ پر به زمین آمدند و موفق شدند با گل‌های ایمان باصفا، بابک مرادی و محمد پوررحمت الله، 3-0 حریف را شکست دهند تا ملوانان صد در صد پیروزی را در لیگ یک از آن خود کنند.

دیدار این هفته دو تیم، سومین تقابل تاریخ آنها در لیگ یک می‌باشد. جدالی که سه حالت خواهد داشت؛ یا روند ناکامی‌‌‌های شهرداری تبریز مقابل ملوان ادامه‌دار خواهد شد، یا ملوانان مقابل شهرداری تبریز در کسب پیروزی هت‌تریک می‌کنند و یا اولین تساوی تاریخ دو تیم در لیگ یک رقم می‌خورد.

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 15 در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز