خبرگزاری کار ایران

فرصت عالی سپیدرود برای فرار از انتهای جدول

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۹۳۰

شاگردان نادر دست نشان این فرصت را دارند با برتری برابر پارس جنوبی پس از هفته‌ها از جمع تیم‌های انتهای جدول فاصله بگیرند.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم پارس جنوبی جم از ساعت 19:00 میزبان سپیدرود  رشت خواهد بود. دو تیم در شرایطی وارد این دیدار خواهند شد که اوضاع کاملا متفاوتی را تجربه می‌کنند. سپیدرود با برد غیر منتظره هفته گذشته خود برابر تراکتورسازی امیدهایش برای بقا در لیگ برتر را دوباره بازیابی کرده‌است. 

در سمت دیگر میدان پارس جنوبی در روزهای اخیر حواشی زیادی را تجربه کرده و به نظر می‌رسد شرایط اردوی این تیم چندان مساعد نباشد. بازیکنان و کادرفنی این تیم از مشکلات مالی خود گلایه دارند و در روزهای اخیر حتی تهدیدهایی مبنی بر حاضر نشدن در تمرینات در صورت برطرف نشدن مشکلات داشته‌اند. اتفاقاتی که می‌تواند در نهایت به نفع سپیدرود تمام شود و آن‌ها بعد از مدت‌ها خودشان را از منطقه خطر جدا کنند. 

سپیدرود که از ابتدای فصل شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و در انتهای جدول قرار دارد، این فرصت را دارد پس از مدت‌ها خودش را از منطقه خطر جدا کند. نکته جالب این است سپیدرود در 25 هفته گذشته لیگ برتر فقط یک هفته و آن هم بعد از برد برابر فولاد در هفته دوازدهم از منطقه خطر فاصله داشته‌است. در 24 هفته دیگر لیگ آن‌ها همیشه در منطقه قرمز و جزو دو تیم پایانی جدول بوده‌اند تا همواره جزو تیم‌هایی باشند که نامشان به عنوان یکی از تیم‌های سقوط کننده مطرح شود. 

باتوجه به تساوی دیروز نفت مسجد سلیمان برابر استقلال خوزستان تیم رشتی این فرصت را دارد با شکست دادن پارس جنوبی بعد از 14 هفته خودش را از منطقه خطر جدا کند. سپیدرود در صورت برتری در این بازی 21 امتیازی می‌شود و می‌تواند خودش را به رتبه چهاردهم جدول برساند. 

نگاهی به برنامه بازی‌های سپیدرود و دیدارهای سختی که در پیش دارد نشان می‌دهد این تیم اگر می‌خواهد در لیگ برتر ماندنی شود باید دست پر از این بازی خارج شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز