خبرگزاری کار ایران

برانکو: همه می‌خواهند قهرمان ایران را پایین بکشند/ کاشانی مرا دوست ندارد؟ مهم نیست

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۶۵۷

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط تیمش پس از برتری مقابل سایپا صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیمش در خصوص برتری مقابل سایپا و نزدیک شدن به قهرمانی اظهار داشت: در خیلی خوشحال‌ هستم بابت این برد و خب نتایج یک مقدار برای ما خوب شد و به دردمان خورد و از بازی حساسی که می‌توانم بگویم بازی برد بود استفاده کردیم ولی هنوز خیلی دوریم از این که بخواهیم از قهرمانی مطمئن باشیم. هنوز 5 بازی و 15 امتیاز باقی مانده و هر بازی برایمان خیلی سخت خواهد بود. طبیعی است که همه تیم‌ها دوست دارند قهرمان کشور را پایین بکشند و به همین دلیل دیدید که ذوب آهن بدون 5-6 بازیکن اصلی خودش به مصاف پیکان رفت. قبل از بازی دربی هم گفتم هدف ما برتری در همه بازی‌ها تا پایان فصل است.

وی افزود: از نمایش شاگردانم راضی هستم و در برخی از دقایق بازی خیلی فوق‌‌العاده ظاهر شدند. اما خب به جای اینکه با فاصله چند گل بیشتر و با آرامش بازی با تمام کنیم اجازه دادیم که حریف به بازی برگردد و به ما فشار بیاورد و تا آخرین دقیقه نتیجه معلوم نباشد. از طرفی خوشحالم راضی هستم از هوادارانمان. از همان دقایق اول که گل خوردیم حمایت‌مان کردند و آنها بودند که ما را به سمت موفقیت هل دادند. آنها یک بار دیگر نشان دادند که بهترین هوادار هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره تقابل با ذوب‌آهن و علی منصوریان بیان کرد: از زمانی که من در پرسپولیس هستم، نتوانستیم ذوب‌آهن را در اصفهان شکست دهیم و بازی سختی داریم. نتایج ذوب‌آهن نشان می‌دهد که چه عملکرد خوبی در نیم فصل دوم کسب کردند. آن‌ها نتایج عالی در لیگ برتر و عالی‌تر در لیگ قهرمانان آسیا به‌دست آوردند. طبیعی است آن‌ها مقابل ما خوشحال باشند.

برانکو درباره پیش فاصله پنج امتیازی پرسپولیس با تیم دوم جدول رده‌بندی، تصریح کرد: می‌دانیم که تا آخر فصل کارمان سخت است. بازی بعدی‌مان با ذوب‌آهن و بازی خانگی‌مان با ماشین‌سازی هم سخت است. بازی با تراکتورسازی هم جای خود دارد.

او در ادامه درباره مشکلات مالی پرسپولیس و انتظار این تیم برای واریز پول از سوی فیفا به حساب باشگاه، توضیح داد: طبیعی است که مشکل مالی وجود دارد. بازیکنان هم این مشکل را دارند. آن‌ها می‌دوند و تلاش می‌کنند و الان صدر جدول هستند ولی وضعیت مالی خوب نیست. اواخر لیگ است و امیدوارم کادر مدیریتی جدید بتواند راه‌حلی پیدا کند تا این مشکل حل شود.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اظهار نظر بازیکنان مبنی بر این که اعضای هیأت مدیره باشگاه را نمی‌شناسند، اظهار کرد: احتمالاً بازیکنان به جز عرب و کاشانی، کادر جدید مدیریتی را نمی‌شناسند. من هم فقط این دو نفر و آقای نبی را می‌شناسم.

برانکو در ادامه صحبت‌هایش درباره وضعیت مالی بهتر مدعیان دیگر نسبت به پرسپولیس گفت: متأسفانه از این لحاظ آن‌ها بالاتر از ما هستند. آن قدری که شنیده‌ام، حقوق آن‌ها به موقع پرداخت می‌شود؛ اما بازیکنان من عشق‌شان به هواداران و باشگاه را ثابت کردند که این بدون قیمت است و نمی‌توان برای آن پول داد.

او درباره اظهار نظر جعفر کاشانی، رئیس هیأت مدیره پرسپولیس مبنی بر این که موفقیت‌های باشگاه به خاطر مدیریت آن است، توضیح داد: من نقشی در قهرمانی‌ها نداشتم بلکه بازیکنان داشتند. آن‌ها سزاوارتر بودند و در کنار هواداران به قهرمانی رسیدند. آقای کاشانی فوتبالیست پیشین ایران است که همیشه در فوتبال است و تجربه دارد. او به آقای طاهری و گرشاسبی کمک زیادی کرده و به عرب هم کمک می‌کند. طبیعی است که او می‌تواند اظهار نظر خودش را داشته باشد. این که من را دوست داشته باشد یا نه مهم نیست ولی باید برای زحمات او برای فوتبال ایران و پرسپولیس ارزش قائل شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز