خبرگزاری کار ایران

دو احتمال برای فرشید باقری؛ هافبک آبی‌ها چرا بخشیده نمی‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۳۲۳

هافبک دفاعی کرمانی استقلال تهران چند روزی است که از تمرینات گروهی این باشگاه محروم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرشید باقری، هافبک 27 ساله‌ی استقلالی ها که در چند فصل اخیر در زمره مهره های کلیدی و ثابت ترکیب آبی پوشان قرار گرفته، پس از باخت استقلال در دربی و حواشی رخ داده پس از آن دیدار، تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات و بازی های استقلال محروم شده است.

طی چند روز اخیر گمانه زنی هایی در خصوص بخشش باقری از سوی باشگاه و برگشتن وی به تمرینات شنیده می شد که باشگاه استقلال روز چهارشنبه با انتشار پاسخی قاطع در سایت خود، تمامی این گمانه زنی ها و شایعات را رد کرد و از ادامه‌ی محرومیت باقری خبر داد.

گفته می شود محرومیت هافبک دفاعی استقلال با دو احتمال صورت گرفته، اتفاقات رختکن در بازی دربی و نیز مصاحبه علیه مدیریت درخصوص فراهم نکردن زمین.

باقری با ایجاد همین درگیری ها و رفتارهای غلط و بی تفاوت بودن پس از حواشی رخ داده، تاکنون بازی برابر سایپا، الهلال و سپاهان را از دست داده و مشخص نیست میزان و مدت محرومیت وی چقدر است، آن هم در شرایطی که استقلال بازی های حساسی چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان داشته و نیاز مبرم به نفراتی چون باقری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز