خبرگزاری کار ایران

سینگ: بازی با ماشین سازی پایاپای بود

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۸۹

بازیکن نساجی مازندران گفت: پنج تیم اول از نظر امتیازی خودشان را جدا کردند و سایر تیم‌ها برای قرار گرفتن پس از آنها تلاش می‌کنند؛ نساجی با کمی درایت و این هواداران، بضاعت حضور در رده‌های ششم، هفتم جدول را دارد.

به گزارش ایلنا، امید سینگ پس از تساوی خارج از خانه نساجی برابر ماشین‌سازی گفت: بازی خیلی خوبی بود ولی از نظر حمله هر دو تیم ضعیف بودند؛ ما با آب و هوای اینجا آشنا نبودیم، در نیمه اول کمی فشار تنفسی داشتیم و واقعا هوای اینجا سنگین بود.

وی افزود: در نیمه دوم هر دو تیم خوب کار کردند، اما در نیمه اول‌ماشین سازی پاسکاری بهتری داشت ولی حمله‌ای خلق نکرد؛ گلرها شاید در طول 90 دقیقه یکی، دو توپ گرفتند و در کل، بازی پایاپایی بود.

بازیکن نساجی ادامه داد: در نیم‌فصل دوم گل زدن سخت می‌شود و همه تیم‌ها در دور برگشت با این مشکل مواجه هستند و با احتیاط کار می‌کنند؛ ان‌شاالله این مشکل را هم برطرف می‌کنیم و در تمرینات بیشتر کار می‌کنیم تا از هفته آینده به گل برسیم.

سینگ یادآور شد: پنج تیم اول از نظر امتیازی خودشان را جدا کردند و سایر تیم‌ها برای قرار گرفتن پس از آنها تلاش می‌کنند؛ نساجی با کمی درایت و این هواداران، بضاعت حضور در رده‌های ششم، هفتم جدول را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز