خبرگزاری کار ایران

به خاطر تیم ملی به نساجی آمدم اگر نشود به تیم ملی هند می‌روم

سینگ: یک کاشته برای بیرانوند کنار گذاشته‌ام

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۱۱۳

پرسپولیس بعد از تساوی پاختاکور حالا به بازی با نساجی در قائمشهر فکر می‌کند که قطعا روز سختی در انتظار شاگردان برانکو خواهد بود.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس بعد از تساوی پاختاکور حالا به بازی با نساجی در قائمشهر فکر می‌کند که قطعا روز سختی در انتظار شاگردان برانکو خواهد بود. امید سینگ هم به این مساله اذعان دارد و برای سرخ‌ها و به خصوص بیرانوند خط و نشان می‌کشد و می‌گوید یک کاشته برای بیرانوند کنار گذاشته است.

به نظر تو چرا نساجی در کسب نتیجه اینقدر نوسان دارد؟

مساله خاصی نیست و به نظرم ما نوسانی در نتیجه‌گیری نداشتیم. در چند بازی اخیر دو مساوی با ذوب آهن و تراکتورسازی که تیم‌های خوب لیگ برتر هستند داشتیم و جلوی پارس جنوبی که 10 نفره شدیم و مسجدسلیمان که یک تصمیم برد را از ما گرفت حق‌مان برد بود. البته در نیم فصل دوم هم تیم‌ها که با جذب بازیکن قوی‌تر شده‌اند محتاط هستند و کمتر امتیاز از دست می‌دهند و این یک امر طبیعی در فوتبال دنیاست. با این همه تلاش ما بازیکنان نساجی با هوادارانی که داریم هدف‌مان خوشحال کردن آنهاست.

اما شکست مسجدسلیمان برابر نساجی می‌توانست روحیه خوبی بابت بازی با پرسپولیس به همراه داشته باشد.

بدون شک امتیاز گرفتن در خانه حریف یک امتیاز خوب است و حالا اگر سه امتیاز باشد که باعث یک جهش عالی برای هر تیمی می‌شود. مقابل نساجی خیلی خوب کار کردیم و یک تیم منسجم در آن بازی بودیم. به نظرم در آن بازی تنها دلیلی که باعث شد ما تساوی بگیریم و تنها کسی که می‌توانست سه امتیاز را از نساجی بگیرد داور مسابقه بود. داور جو را متشنج کرد و نگذاشت سه امتیازی که حق‌مان بود را بگیریم ودر عرض چند دقیقه پایانی بازی برد ما را به تساوی تبدیل کرد. آن هم در مسابقه‌ای که حداقل باید راحت با سه، چهار گل برنده می‌شدیم. با این همه اگر مسجدسلیمان را می‌بردیم با روحیه و اعتماد به نفس بیشتری برای پرسپولیس آماده می‌شدیم. نساجی تیم بزرگی است چون هواداران بزرگی دارد و با آنها شخصیت پیدا کرده است. با این حال قطعا روز سختی پرسپولیس مقابل نساجی خواهد داشت و این یک تجربه بزرگ است و سخت برای شاگردان برانکوست که قرار است در این جو خوفناک بازی کنند.

امید سینگ چقدر توانسته با افکار مجید جلالی آشنا شود؟

وقتی آقامجید کار را شروع کرد کمی زمان برد تا بازیکنان بتوانند با تفکرات ایشان آشنا شوند. من هم شرایطم بهتر از قبل است چون آن آزادی عملی که دوست دارم را در تیم ایشان پیدا کردم و به راحتی می‌توانم فوتبال بازی کنم. آقامجید علاقه زیادی به بازیکنان سرعتی و تکنیکی دارد و این برای من یک امتیاز است و قطعا این تیپ بازیکنان دوست دارند با چنین مربی‌ای کار کنند.

بعد از چند بازی فیکس در بازی با نفت مسجدسلیمان تعویضی به میدان رفتی؟

من در اکثر بازی‌ها از ابتدا در زمین بودم اما برای این بازی یک سرماخوردگی شدید گرفته بودم که باعث شد از نظر بدنی افت داشته باشم. با این حال الان وضعیتم خوب است و در کل مهم بازی کردن یا نکردن من نیست و نتیجه‌گیری نساجی مهم است تا بتوانیم دینمان را به مردم این شهر و این تیم ادا کنیم. باور کنید به خاطر هواداران نساجی و جواد نکونام به این شهر آمدم که به تیم ملی برسم و اگر این اتفاق نیفتاد کارهایم را انجام می‌دهم تا به تیم ملی هند دعوت شوم.

قبول داری پرسپولیس خسته مقابل تیم شهرخسته جمعه به میدان می‌رود چون شاگردان برانکو سه شنبه در آزادی مقابل پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا بازی داشتند.

ما مخالف لغو صددرصدی این بازی بودیم و گویا سازمان لیگ به دنبال عقب انداختن این بازی بود اما نمی‌دانم چرا بازی به تعویق نیفتاد و چرا پرسپولیس قبول نکرد. درست است پرسپولیس شرایط نیم فصل اول را نداشته و بازیکنان زیادی را الان در اختیار دارد اما اینکه یک تیم در یک هفته دو بازی داشته باشد زیاد در ایران جا نیفتاده است. این شاید در اروپا جا افتاده باشد چون از ابتدا اصول‌شان این بوده است اما در ایران به این باور نرسیده‌اند چون ریکاوری خوبی ندارند. امیدوارم در این بازی با آمدن پرسپولیس به شهر خسته برد برای نساجی قائمشهر باشد.

امسال از شادی رونالدویی و کاشته‌های سینگ کمتر شنیدیم؟

نگران نباشید یک کاشته در قائمشهر برای بیرانوند کنار گذاشته‌ام.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز