خبرگزاری کار ایران

چند نکته درباره بازی پرسپولیس و نساجی

نهمین دیدار برانکو با سومین تیم متفاوت جلالی

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۵۱

پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر در یک بازی حساس و دشوار در قائمشهر باید به مصاف نساجی مازندران برود.

به گزارش ایلنا،پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر در یک بازی حساس و دشوار در قائمشهر باید به مصاف نساجی مازندران برود.

شاگردان برانکو در حالی در این بازی به میدان می‌روند که صدرنشین جدول رده‌بندی هستند و به کسب این سه امتیاز برای رسیدن به عنوان قهرمانی نیاز مبرم دارند. آنها اما می‌دانند در ورزشگاه وطنی همه تیم‌ها در برابر نساجی و هواداران پرشورش کار بسیار سختی برای بردن دارند.

یک مسابقه

پرسپولیس و نساجی در تاریخ لیگ برتر تنها یک بار و آن هم در بازی رفت دو تیم در لیگ هجدهم با هم دیدار کرده‌اند. پرسپولیس در این بازی که در هفته ششم و در ورزشگاه‌ آزادی برگزار شد با نتیجه دو بر یک برابر حریفش به برتری رسید.

گلزنان

علی علیپور و حامد شیری مدافع نساجی دو گل پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند و جورجی ولسیانی از روی نقطه پنالتی یکی از گل های پرسپولیس را پاسخ داد.

چهره ویژه

محمد عباس زاده مهاجم محبوب تیم نساجی مازندران چهره ویژه این دیدار می‌تواند باشد چرا که او سابقه بازی در پرسپولیس را دارد. عباس‌زاده بعد از آمدن برانکو از پرسپولیس جدا شد و هرچه سعی کرد دیگر نتوانست به این تیم بازگردد. او اما در عوض هر بار که به تیمی رفت در میانه راه تصمیم گرفت به نساجی برود و درهای نساجی هم به روی او باز بود. عباس‌زاده یکی از محبوب‌ترین بازیکنان نساجی است هرچند مدت‌هاست به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. او البته در هفته‌های گذشته آماده بازی شده بود اما مصدومیت مجدد ممکن است بازی با تیم سابقش را نیز از او بگیرد.

باارزش‌ترین‌ها

علیرضا بیرانوند با ارزشی در حدود 50/3 میلیون یورو باارزش‌ترین بازیکن پرسپولیس و این مسابقه به حساب می‌آید. باارزش‌ترین بازیکن تیم حریف احمد عبدا...زاده است که  در حدود 600هزار یورو از نظر سایت ترانسفرمارکت ارزشگذاری شده است.

8 دیدار جلالی و برانکو

برانکوایوانکوویچ و مجید جلالی دو مربی سرشناس دو تیم تا قبل از این بازی هشت بار با یکدیگر جدال داشته‌اند که برانکو با سه برد شرایط بهتری دارد. سه بازی دو تیمی که جلالی و برانکو هدایتش را به عهده داشتند مساوی شده و آقا معلم دو بازی را هم برده است.

آخرین بردها

آخرین برد برانکو برابر جلالی مربوط به بازی رفت دو تیم پرسپولیس و پیکان در لیگ برتر این فصل است. جلالی که در آن زمان هدایت پیکان را به عهده داشت با نتیجه دو بر یک مغلوب شد. آخرین برد جلالی برابر برانکو هم در لیگ هفدهم و بازی رفت دو تیم پرسپولیس و پیکان رقم خورد که یاران آقا معلم با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه‌ آزادی به پیروزی رسیدند.

طلسم‌شکنی برانکو

سرمربی کروات پرسپولیس از زمان حضورش در پرسپولیس و در چهار مسابقه مستقیمی که در ابتدا با جلالی برگزار کرد هیچ بردی به دست نیاورد. نتیجه چهار بازی ابتدایی این دو تیم سه مساوی و یک شکست برای پروفسور بود اما از بازی برگشت لیگ شانزدهم بردهای او برابر جلالی آغاز شد و در چهار بازی دیگر سه برد و تنها یک شکست به دست آورد.

سومین تیم متفاوت جلالی

مجید جلالی روزجمعه با سومین تیم متفاوت در پنج فصل اخیر مقابل برانکو قرار گرفته است. وقتی برانکو در اواخرلیگ چهاردهم به پرسپولیس آمد جلالی هدایت سایپا را به عهده داشت و در هفته بیست و هفتم دو تیم باهم دیدار کردند.  جلالی و برانکو فصل بعد از آن و در لیگ پانزدهم هم دو بازی به عنوان مربیان پرسپولیس و سایپا با هم انجام دادند.

در لیگ شانزدهم جلالی روی نیمکت پیکان نشست و دو بازی برابر پرسپولیس و برانکو برگزار کرد. در نیم فصل اول لیگ هجدهم نیز پرسپولیس و پیکان  به مصاف هم رفتند و حالا در نیم فصل دوم جلالی با نساجی به دیدار برانکو می‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز