خبرگزاری کار ایران

سبک نکونام اسپانیایی بود اما جلالی آقامعلم است

سینگ :جلالی عاشق بازیکنان تکنیکی است و این یعنی خوش به حال من

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۸۹۲

امید سینگ با آمدن مجید جلالی بیشتر از همیشه به میدان می‌رود و حالا به نظر می‌رسد نساجی می‌تواند به این هافبک ایرانی - هندی بیشتر از قبل تکیه کند.

به گزارش ایلنا،امید سینگ با آمدن مجید جلالی بیشتر از همیشه به میدان می‌رود و حالا به نظر می‌رسد نساجی می‌تواند به این هافبک ایرانی -  هندی بیشتر از قبل تکیه کند. بازیکن تکنیکی که از سرعت خوبی برخوردار است و سبک بازی‌اش به قول خود سینگ، سبکی است که جلالی آن را دوست دارد.

سینگ در آستانه دیدار با پارس‌جنوبی که تیم سابقش بود، درباره این دیدار و همچنین شرایط خودش در نساجی صحبت کرد.

تساوی مقابل تراکتور پرستاره چطور بود؟

تساوی مقابل تراکتورسازی حکم یک برد را برای ما داشت. البته خیلی خوب بازی کردیم و جلوی تراکتورسازی که از تیم ملی کم نداشت و با ستاره‌هایی که داشت چیزی کم نداشتیم. در این بازی حتی این شانس را داشتیم که سه امتیاز را به دست بیاوریم که گل به خودی کار را برای ما سخت کرد اما خدا را شکر توانستیم گلزنی کنیم. به نظرم نشان دادیم تیمی که می‌تواند مقابل تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی داشته باشد از پتانسیل بالایی برخوردار است.

از کار کردن با مجید جلالی برایمان بگو.

مجید جلالی مربی با دانش و خوبی است که به عنوان یک مدرس دیسیپلین‌دار صاحب سبک است. کارنامه آقامجید مشخص است و هرسال در تیم‌هایی که هدایت آن را برعهده داشتند نتایج خوبی گرفتند و مطمئن هستم در نساجی هم این اتفاق خواهد افتاد و می‌توانیم روزهای خوبی را تجربه کنیم و با ایشان آینده خوبی را برای این تیم متصور هستم.

سبک کاری جلالی با نکونام چه تفاوتی داشت؟

هر مربی شرایط و تفکرات خاص خودش را دارد. نکونام یک مربی فوق‌العاده بود که دیسیپلین و دانش بالایی داشت. به هرحال حاصل 10 سال کار در تیم ملی و بازی در اسپانیا را در ایران آورده بود که یک سبک نو از فوتبال مدرن بود و قطعا با آن موفق خواهد بود.

قبول داری تشویق هواداران نساجی در ورزشگاه وطنی به جز تیم حریف روی شما هم فشار می‌آورد؟

به نظر من بهترین هواداران ایران و دنیا را نساجی دارد چون از قبل بازی تشویق را شروع می‌کنند و تا پایان یک‌صدا تیم را صدا می‌زنند. تمام هواداران و مردم شهر برای تشویق نساجی می‌ آیند و همیشه با امید تیم را برای موفقیت ترغیب می‌کنند.

نساجی در لیگ ماندنی است؟

قطعا نساجی در لیگ خواهد ماند. ما برای بودن در شش تیم بالایی جدول می‌جنگیم. به‌هرحال باید انتظارات از تیم معقول باشد و هواداران پشت تیم باشند تا بتوانیم بهترین جایگاه را در جدول به دست بیاوریم.

به نظر می‌رسد جلالی به امید سینگ و سبک بازی او اعتقاد دارد؟

آقامجید به من لطف دارد. من سال گذشته هم قسمت نشد شاگردی ایشان را بکنم و او در سبک فوتبالش از بازیکنان سرعتی کار می‌گیرد. من هم از مربیانی که با این سبک کار می‌کنند، خوشم می‌آید و راحت می‌توانم کار کنم. امیدوارم در کنار ایشان بتوانیم اسم نساجی را بالا آورده و جلوی هواداران بهترین نمایش را داشته باشیم.

هموطنان سینگ ۴ تا از سایپا خوردند. بازی را دیدی؟

خوشحالم تیم علی دایی در تقابل با نماینده هندوستان توانست صعود کند. فوتبال هند درجه سوم آسیاست و برنامه‌ریزی آنها برای 10 تا 15 سال آینده است. این تیم هم مقابل سایپا تیمی بود که از سوپرلیگ هند نبود و از رده‌های پایین‌تر بوده است. هند سرمایه‌گذاری زیادی برای فوتبالش کرده است و امیدوارم نمایندگان ایران در آسیا بتوانند موفق ظاهر شوند.

دیدار با پارس و بازگشت به جم را چطور می‌بینی؟

همیشه گفته‌ام پارس‌جنوبی تیم دوست داشتنی من و جم خانه من است. قطعا روبه روی این تیم بازی کردن انگیزه‌های خاص خودش را دارد. خاطرات گذشته در این بازی زنده می‌شود و امیدوارم یک نمایش خوب را از هر دو تیم در این بازی شاهد باشیم. با این حال مطمئن باشید لباس هر تیمی را برتن کنم سرم را برای آن می‌گذارم. تجربه سختی است که مقابل پارس‌جنوبی بازی می‌کنم اما قطعا بهترین نمایش را خواهم داشت و می‌خواهم بهترین بازیکن زمین باشم.

چرا پارس مثل فصل قبل تداوم ندارد و خوب نتیجه نمی‌گیرد؟

پارس‌جنوبی نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته است. در سال‌های گذشته بازیکنان یکی، دو سال کنار هم بوده و یکدل بودند. با پایان فصل با نتایج خوبی که گرفته بودیم خیلی بازیکنان جدا شدند و طبیعی است که این همه بازیکن وقتی بروند شیرازه آن به هم می‌خورد. با این حال پارس‌جنوبی مدیریت و هواداران خوبی دارد و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز