خبرگزاری کار ایران

مرزبان: بازی با پدیده یک دربی است/ سر مربی تیم ملی را می شناسم اما او را معرفی نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۵۴

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: زمانی که در پدیده بودم مجبور شدیم از جیب خرج کنیم تا تیم در لیگ برتر بماند.

به گزار ش ایلنا، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پدیده اظهار کرد: پدیده نتایج بسیار خوبی کسب کرده و فوتبال خوبی را در لیگ برتر ارائه می‌دهد. این تیم تا نیم فصل نخست از مدعیان اصلی قهرمانی بود. امروز هم برای کسب سهمیه آسیا تلاش می کنند. پدیده سازماندهی خوبی دارد. مردم فوتبال دوست مشهد این مسئله را به خوبی پذیرفتند که پدیده عضوی از مشهد و خانواده فوتبال این شهر است. مردم با شخصیت مشهد احترام زیادی برای فوتبال خوب می گذارند.

وی با اشاره به برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: این مسئله باعث افتخار شهر است. ورزشگاه در شهر قرار دارد و مردم می‌توانند به راحتی بازی را تماشا کنند.

او با تمجید از بازی تیمش گفت: ما نتایج دلخواه خودمان را کسب نکردیم اما بازی‌های بسیار خوبی ارائه کردیم. باید خودمان را در لیگ برتر نگه داریم. احساس می‌کنیم با بازی های خانگی نتیجه مثبت را به دست می‌آوریم و این پیام را به مردم مسجد سلیمان می‌دهم که سال آینده هم تیم در لیگ برتر حضور دارد. هواداران به این تیم احترام خاصی می‌گذارند. به سمتی می‌رویم که مصدومان خودمان را به لیگ برتر برسانیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان به بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته آینده اشاره کرد: درست است که ما شرایط بهتری داریم ولی این بازی یک داربی تمام عیار است که باید تلاش کنیم.

مرزبان با بیان اینکه امیدوار است با ارائه بازی زیبا مردم مشهد را راضی کند اظهار کرد: تلاش می‌کنیم به نحو خوبی بازی کنیم و برای رسیدن به امتیاز تلاش می‌کنیم. از طرفی هواداران هم امیدوارند پدیده امتیازات را کسب کند و به سهمیه آسیا برسد.

او با بیان اینکه اخساس خوبی در مشهد دارد، ادامه داد: دیروز با توماس هسلر حرف می زدم و به او گفتم که به مشهد می روم و او گفت سلام من را به مردم برسان. ما در سال اول که با پدیده در لیگ برتر بودیم، خوب کار کردیم ولی در ادامه مشکلات شروع شد. در همان زمان مجبور شدیم از جیب خرج کنیم تا تیم در لیگ برتر بماند. مردم مشهد احساس خوبی نسبت به فوتبال دارند و کسی نمی تواند احساس خوب من از این شهر را بگیرد. هیچ وقت احساس بر منطق چیره نمی شود. رقابت من با شهر نیست و با تیم پدیده رقابت می کنیم. هر دو تیم تلاش می کنند بازی خوبی را ارائه دهند.

او درباره سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال ایران هم گفت: درباره سرمربی تیم ملی اطلاعات خوبی دارم ولی وظیفه من است که درباره آن صحبت نکنم. اطلاعاتی دارم که این فرد چه کسی است ولی من را ببخشید که نمی توانم درباره او صحبت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز