خبرگزاری کار ایران

فرکی: تلاش می کنیم جواب نمی دهد/ شاید قید برخی از بازیکنان را بزنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۰۸۹

سرمربی پیکان گفت: در بازی سایپا از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و مهاجمان ما که جایگزین مهاجمان اصلی بودند از فرصت‌ها استفاده نکردند.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی بعد از شکست ۳ بر یک مقابل سایپا در نشست خبری گفت: بابت این باخت برگشتیم به نقطه اول، اینکه تمرکز کنیم روی بخش‌هایی که عیب و ایراد دارد و این ایراد از نیم فصل اول است. در تلاش هستیم اما تلاش ما نتیجه نمی‌دهد. در چند بازی خوب نتیجه گرفتیم اما در این بازی و در نیمه اول پایاپای بازی کردیم و در نیمه دوم برتر بودیم اما سایپا برنده شد.
 

وی افزود: دوستی و همدلی در تیم ما بسیار پایین است نمی‌دانم با بازیکنان چطور رفتار کرده‌اند که اینگونه شده است. نتیجه‌اش هم همین می‌شود بعد از عید نتوانستیم شرایط تمرینی خوبی داشته باشیم. اگر هم خوب بود عدم دوستی و رفاقت در تیم اجازه عملکرد خوب را نمی‌داد. اگر وضعیت اینطور ادامه پیدا کند باید به جوانان بیشتر فرصت بدهیم و قید برخی از بازیکنان را بزنیم.
 

فرکی تصریح کرد: در این بازی از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و مهاجمان ما که جایگزین مهاجمان اصلی بودند از فرصت‌ها استفاده نکردند. نیمه دوم را هجومی بازی کردیم.

وی افزود: در نیمه دوم به گل هم رسیدیم می‌خواستیم به گل مساوی هم برسیم اما گل سوم را از حریف خوردیم. از بازیکنان و رفتارشان ناراضی هستم و باید به دنبال تحول در تیم باشیم 

سرمربی پیکان تصریح کرد: هیات مدیره باشگاه از تیم حمایت می‌کند و پیش بینی‌ها این بود که تیم را در جایگاه خودش حفظ کنیم و به فکر فصل بعد باشیم. کار ما در ادامه سخت است و با تیم‌های مدعی و هم رده خود بازی داریم و باید روی آینده خود فکر کنیم که چه اتفاقی رخ می دهد. 

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان تمرکز لازم را ندارند وقتی تمرکز وجود ندارد بی تفاوتی هم پیش می آید ایجاد کردن این تمرکز کار سختی است از محمد قاضی ناراحت نیستم او بازیکن خوبی است ولی ۸ بازی است که گلی نزده است و ما باید از او ناراحت باشیم. بازیکنان می‌خواهند به فکر خودشان باشند ولی من نمی‌گذارم چنین اتفاقی بیفتند و نمی‌خواهم بازیکنان برای خودشان آمار جمع کنند. من بازیکنی می‌خواهم که گلزنی کند و اگر گل نزند هم همراه تیم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز