خبرگزاری کار ایران

سپاهان - استقلال؛ جدال حساس بالانشینان در نقش جهان

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۵۹۱

لیگ برتر فوتبال ایران به ایستگاه بیست و پنجم رسید و در چهارچوب رقابت های این هفته تیم های سپاهان اصفهان و استقلال تهران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و در حساس ترین دیدار هفته برابر هم صف آرایی می کنند.

به گزارش ایلنا، جدال دو تیم استقلال و سپاهان سال هاست که حتی بدون توجه به جایگاه دو تیم در جدول در زمره ی حساس ترین بازی های لیگ برتر فوتبال ایران به حساب می آید، چه رسد به آن که دو تیم در بالای جدول رده بندی و در دو رتبه ی متوالی قرار داشته باشند.

طلایی پوشان اصفهانی که هفته ی قبل در قائمشهر برابر نساجی متوقف شده و تا حدودی از کورس قهرمانی جا ماندند، از 24 دیدار گذشته ی خود موفق به کسب 47 امتیاز گردیده اند و پس از پرسپولیس و تراکتورسازی در رده ی سوم جدول جای دارند.

در سوی دیگر، آبی پوشانی قرار دارند که با 44 امتیاز، یعنی سه امتیاز کمتر نسبت به سپاهان، در رده ی چهارم جدول قرار گرفته و در چند هفته ی اخیر با حواشی و بحران های متعددی دست و پنجه نرم کرده اند.

شاگردان وینفرد شفر با باخت در دربی و توقف بدموقع برابر سایپا، تا حدود زیادی شانس قهرمانی را از دست دادند و بدین ترتیب در شش هفته ی باقی مانده برای کسب سهمیه ی لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن به جایگاه دوم یا سوم جدول تلاش خواهند کرد.

شاگردان قلعه نویی، یکی از پرافتخارترین سرمربیان تاریخ فوتبال ایران نیز برای جبران عقب ماندن خود از کورس قهرمانی و رسیدن دوباره به پرسپولیس و تراکتور، باید در هفته های آتی به آب و آتش بزنند و اختلاف امتیازی را با رقیبان خود کم و به صدر نزدیک شوند، هرچند استقلال مانع سختی برای سپاهان می باشد.

جدال حساس زردهای اصفهان و آبی های پایتخت، جمعه، 23 فروردین در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز