خبرگزاری کار ایران

دایی: در بازی رفت به پیکان بد باختیم/ فرکی استادم است و می‌خواهم به او درس پس بدهم

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۳۶۲

سرمربی سایپا در مورد تقابل با پیکان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان که دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر است، اظهار داشت: فردا یک بازی مهم و حساس داریم، نتیجه بازی برای ما مهم است و ببریم بین ۶ تیم اول جدول می شویم.

وی ادامه داد: ریکاوری خوبی انجام داده‌ایم و می‌خواهیم به هدفمان که پیروزی در این بازی است برسیم و باخت بازی رفت را جبران کنیم. در بازی رفت به پیکان بد باختیم آن باخت را می‌خواهیم به فراموشی بسپاریم. با تمام توانایی‌هایی که داریم مقابل پیکان قرار می‌گیریم. حریف تیم بزرگی است. فرکی استاد من است و من خودم را شاگرد او می‌دانم و فردا می‌خواهم به او درس پس بدهم. تلاش می‌کنیم با سه امتیاز میدان را ترک کنیم. 

وی درمورد اینکه تیم سایپا به دلیل حضور در نیمه‌های جدول انگیزه زیادی برای بازی با پیکان ندارد گفت: نه اینگونه نیست ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم که جزء 6-5 تیم اول باشیم و انگیزه‌مان هم زیاد است و جوانانمان تلاش می‌کنند. تیم  مثل ما می‌تواند سرنوشت قهرمانی را تعیین کند و می‌خواهیم با تمام وجود بازی کنیم. هشت بازی دیگر در لیگ داریم و بدون شانس هم نیستیم و برای کسب سهمیه شانس داریم. شاید خیلی بعید باشد اما بی‌شانس هم نیستیم. اگر دو بازی معوقه‌مان را ببریم فاصله امتیازی ما با تیم‌های بالای جدول کمتر می‌شود. می‌دانیم که به تیم‌های نایب‌قهرمان نمی‌رسیم اما می‌خواهیم فاصله امتیازی‌مان را با تیم‌های بالاتر کم کنیم. اگرچه در وسط جدول هستیم اما دست از تلاش برنمی‌داریم. 

دایی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه باشگاه سایپا برای ادامه همکاری در فصل آینده با شما مذاکره‌ای انجام داده یا نه، گفت: خیر مذاکره‌ای صورت نگرفته است و ما به تعهد خودمان با باشگاه پایبند هستیم و با تمام قدرت تا آخر فصل کارمان را ادامه می‌دهیم. 

وی درمورد اینکه با حضور مدیرعامل جدید باشگاه سایپا عملکرد باشگاه بهتر شده است یا نه اظهار داشت: از نظر روحی و روانی بهتر شده‌ایم اما هنوز باشگاه 20 درصد از مطالبات را پرداخت نکرده است و از نظر پرداختی عقب هستیم. باشگاه البته قول داده که به تعهداتش عمل کند مطمئنا این اتفاق می‌افتد تا با آرامش بیشتری هشت بازی باقی مانده را انجام دهیم. قبل از بازی با استقلال مدیرعامل باشگاه با بازیکنان صحبت کرد تا آرامش به تیم برگردد. این آرامش به ما خیلی کمک می‌کند. 

دایی درمورد اینکه تیم ملی مدت‌ها است بدون سرمربی است و به نظر شما بهتر است سرمربی ایرانی باشد یا خارجی گفت: من که رئیس فدراسیون نیستم دو کوچه بالاتر بروید و از فدراسیون این مساله را بپرسید نظرهای ما اهمیت ندارد که بخواهیم نظر بدهیم. اگر بحث رای‌گیری از مربیان لیگ برتری بود و از آنها نظرخواهی می‌کردند من به نظرشان احترام می‌گذاشتم و جواب شما را می‌دادم اما نظر ما تعیین کننده نیست و من هم در این مورد صحبت نمی‌کنم. 

دایی درمورد عملکرد سه تیم ذوب‌آهن، پرسپولیس و استقلال در آسیا گفت: من برای هر سه نماینده ایران در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم آنها نمایندگان کشورمان هستند متاسفانه استقلال و پرسپولیس در دو بازی اول خوب نتیجه نگرفتند و فقط ذوب آهن بهتر امتیاز جمع کرده است با این حال امیدوارم هر سه نماینده به مرحله بعد صعود کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز