خبرگزاری کار ایران

لیکنز: قول قهرمانی ندادم و نمی دهم/ شجاعی محروم اما کنار ما بود

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۹۰۱

سرمربی تراکتورسازی گفت: در لیگ ایران همیشه گل‌های کمی زده می‌شود اما برد امروز تیم ما بسیار خوب بود چرا که توانستیم 3 گل بزنیم و این شانس‌ را هم داشتیم که گل‌های بعدی را هم بزنیم.

جرج لیکنز در نشست خبری بعد از دیدار مقابل استقلال خوزستان، گفت: امروز یک پیروزی خوب دیگر کسب کردیم. در پنج دقیقه ابتدایی بازی خودمان را پیدا نکرده بودیم اما در ادامه بهتر شدیم.

وی افزود: امروز شجاعی را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم. آنتونی استوکس هم فقط یک جلسه با ما تمرین کرد و از او به همین خاطر استفاده نکردیم. از ساسان انصاری در پست مهاجم و از موسوی به عنوان وینگر چپ استفاده کردیم. امیدوارم مصدومیتی که برای سوکیتا رخ داد جدی نباشد. یک مقدار بعد از این صحنه نگران شدم. امیدوارم عملکرد خط دفاع ما هم ادامه داشته باشد.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد آنقدر راحت امروز برنده شوند، اظهار داشت: ما با آمادگی کامل به این بازی آمدیم و مثل همه مسابقات برای این بازی آماده شدیم. به هیچ وجه حریف را دست کم نگرفتیم. بعد از گذشت 10 دقیقه بازی را در دست گرفتیم و موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم. در 2-3 دقیقه ابتدایی یک مقدار غافلگیر شدیم اما در ادامه خودمان را پیدا کردیم. یک کارت زرد هم ایمان سلیمی گرفت اما داوری مشکلی نداشت. 7 بازی در پیش داریم و بهترین بازیکنان را انتخاب خواهیم کرد. بعد از تعطیلات خیلی سخت و با جدیت تمرین کردیم. این تعطیلی طولانی مدت باعث شد بازیکنان در ابتدا یک مقدار خسته باشند اما این مسئله طبیعی است. در بازی بعدی مسعود شجاعی را هم در اختیار داریم. شرایط بازیکنان را باید برای بازی بعدی بررسی کنیم. امروز همه خوب بودند و مشکلی وجود نداشت. در لیگ ایران همیشه گل‌های کمی زده می‌شود اما برد امروز تیم ما بسیار خوب بود چرا که توانستیم 3 گل بزنیم و این شانس‌ را هم داشتیم که گل‌های بعدی را هم بزنیم. در مورد تیم‌های دیگر صحبت نمی‌کنم و فقط روی تیم خودمان تمرکز می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا به دنبال قهرمانی هستند، گفت: همانطور که می‌دانید از روزی که آمدم قولی ندادم و در مورد سهمیه و قهرمانی حرف نزدم. از روز اول رقابت سختی وجود داشت و ما 5 امتیاز عقب بودیم اما الان پنج تیم در حال رقابت هستند و ما هم کار خودمان را می‌کنیم. چیزی که هست ما فقط به دنبال برد هستیم و بازی به بازی جلو می‌رویم. بعد از تعطیلات شرایط سخت است. کل تیم تلاش کردند تا شرایط به شکل سابق باز گردد. از هواداران هم که ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم.امروز شجاعی با وجود محرومیت کنار ما بود. برای قدرت روانی بیشتر به او نیاز داشتیم که کنار تیم باشد. برای مردم ایران آرزوی سلامتی می‌کنم. پیش‌بینی بارش باران شده و امیدوارم مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز