خبرگزاری کار ایران

توضیح سرمربی تراکتورسازی درباره ناراحتی استوکس بعد از تعویض

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۴۱۷

سرمربی تیم تراکتور گفت: در بازی نساجی هم ما این تعویض را داشتیم و این حرف را زدند اما شاید بازیکن به خاطر عملکردش در زمین ناراحت باشد و این طبیعی است.

به گزارش ایلنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سایپا و تراکتورسازی از ساعت 16 در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

جورج لیکنز سرمربی تیم تراکتور سازی در پایان این دیدار، اظهار داشت: همان طور که میدانید بازی بازی سختی بود. بازی آسانی نبود همان طور که ما پیش بینی می کردیم. بازی بازی کاملا فیزیکی بود. تیم سایپا در پرتاب های ایستگاهی تیم قدرتمندی است. چندتا فرصت گل هم داشتیم که میتوانستیم از آن استفاده کنیم اما نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در ادامه گفت:‌ما پاس‌های آخر را عجولانه دادیم و این عجولانه بودن بچه‌ها اصلا خوب نبود. کارتی که داور به اشکان دژاگه داد فکر نمی‌کنم اصلا کارت داشت. امیدوارم که مصدومیت طیبی جدی نباشد و در بازی هفته آینده حضور داشته باشد چون ما دوست داریم بازیکنان خوب ما در کنار تیم ما باشند.

وی در مورد تعویض استوکس و نارضایتی او بعد از تعویض تیم گفت:‌در بازی نساجی ما این تعویض را داشتیم و این حرف را زدند اما شاید بازیکن به خاطر عملکردش در زمین ناراحت باشد و این طبیعی است . هوا سرد بود و او اجازه گرفت به رختکن رفت.

سرمربی تیم تراکتورسازی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: اول از هواداران خوب به خاطر استقبال پرشوری که داشتند تشکر می‌کنیم. در برخی لحظه‌ها بازیکنان ما با استرس بازی می‌کردند. بهتر است ما بازی را کنترل کنیم و بدون استرس بازی کنیم.

لیکنز در ادامه سخنان خود در پاسخ به این سؤال که سایپا مشکلات مالی دارد و با مشکلات مالی که این تیم داشت آنها چند روز تمرین نکردند. آیا این در نحوه بازی امروز آنها تاثیر گذاشته بود یا خیر، گفت:‌من نمی‌توانم قبول کنم این برای من غیرقابل قبول است.  اصلا چنین حسی نداشتم ما بر اساس آنالیزی که کردیم مقابل سایپا بازی کردیم. 

سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز در ادامه صحبت‌های خود گفت: شاید در قطر ضربه‌ای که سایپا به دیرک دروازه زد توپ گل میشد شاید الان این حرف‌ها و مسائل وجود نداشت. ما بر اساس شناختی که از تیم سایپا داشتیم، تمرین کردیم و امروز بازی کردیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد تغییر ترکیب ثابت و حضور انصاری گفت: نه، ساسان از سرعت قابل توجه ای برخوردار است و روی زمین خوب بازی می کند. ما در این بازی نتوانستیم پاس های آخر را برسانیم که بازیکنان ما از آنها استفاده کنند. در بازی با سپاهان شاید طیبی را هم به علت مصدومیت نداشته باشیم. به همین دلیل شاید 2 بازیکن را جایگزین کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز