خبرگزاری کار ایران

جرج لیکنز:

هواداران نساجی شبیه هواداران ما هستند / تنها تضمین من سخت کار کردن است

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۳۷۸

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز می گوید تنها تضمینی که می تواند بدهد سخت کار کردن است.

به گزارش ایلنا، جورج لیکنز پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر نساجی قائمشهر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: امروز دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم. شرایط تیم نساجی را می‌دانستیم. از شرایط زمین و هواداران این تیم با خبر بودیم. ما می‌توانستیم در نیمه دوم فرصت‌های خود را تبدیل به گل کنیم اما اینگونه نشد و گل خوردیم. نمی‌خواهم درمورد اشتباهات فردی صحبت کنم که امروز رخ داد.

وی ادامه داد: درمورد صحنه پنالتی باید بگویم که داور (سیدعلی) مسئول است و نمی‌دانم چه باید بگویم. بعد از آن صحنه هم فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم. در لحظات تک به تک تمرکز کافی را نداشتیم. در کل از عملکرد تیمم راضی هستم. حالا باید آماده شویم برای بازی روز جمعه مقابل استقلال که بسیار سخت است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: ما نباید به تیم‌های دیگر توجه کنیم. باید بازی به بازی پیش‌ برویم و ببینیم که چه شرایطی رخ می‌دهد. بهتر است که به زمان حال نگاه کنیم و توجهی به گذشته و آینده نداشته باشیم. نکته کلیدی بازی امروز صحنه پنالتی بود. در جام ملت‌های آسیا و جام‌جهانی هم اشتباه رخ می‌دهد، اما امروز اشتباهی رخ داد که نمی‌توان آن را فراموش کرد. ریتم بازی ما در نیمه دوم بهتر شد.

لیکنز درخصوص تاثیر هواداران نساجی عنوان کرد: ما هواداران بسیار خونگرمی در تبریز داریم و نساجی هم همین شرایط را دارد. این موضوع همیشه برای میزبان مفید است. در تبریز هم هواداران خوبی داریم که همیشه حامی تیم هستند. از حالا تمرکز ما روی بازی جمعه است.

وی درپاسخ به این سوال که آیا برای قهرمانی به تبریز آمده است یا خیر، تصریح کرد: برای تعطیلات به ایران نیامده‌ام. هدف ما در طولانی مدت محقق خواهد شد، اما بهتر است که بازی به بازی جلو برویم. تنها تضمینی که می‌کنم این است که سخت کار می‌کنم تا یک باشگاه حرفه‌ای بسازیم و هفته به هفته بهتر شویم. با این حال ممکن است در برخی بازی‌ها برنده و در برخی بازی‌ها بازنده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز