خبرگزاری کار ایران

واسعی: از عیدی دادن فرار می کنیم / فرکی و صالح بهترین مربیان ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۹۷۳

ما موقعیت های خوبی داریم اما از موقعیت های خودمان خوب استفاده نکردیم. در همین بازی آخر خودمان ببینید موقعیت های زیادی داشتیم و تبدیل به گل نکردیم. این قانون نانوشته فوتبال است که گل نزنی گل می خوری.

سعید واسعی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص عملکرد خود در سال 97 گفت:  سال 97 برای من که مصدومیت طولانی مدت داشتم شاید شروع آنچنان قوی نبود اما خدا را شکر با گلزنی پایان قوی داشتم.  به طور خلاصه سال برای من اینطور گذشت.خوشبختانه موقعیت زیاد گیرم می آید البته بستگی به شرایط بازیها دارد. باید ببنیم شرایطمان چطوری می شود مخصوصا در بازیهای مهم. الان در وسط جدول هستیم و باید نتیجه بگیریم حداقل رتبه ششمی و هفتمی.

وی افزود: خدا را شکر من در شرایطی که در نیم فصل دوم فرصت بازی پیدا کرده ام توانسته ام دو گل بزنم. هر چند خودم خیلی دوست دارم باز هم گلزنی کنم ولی الان مهم این است که تیم نتیجه بگیرد. مهاجمان هم هرکدامشان به نحو خودشان توانسته اند گلزنی کنند. هرچند یک جوری گل های زده در تیم ما بین بازیکنان پخش شده و هر کسی در بردهایی که کسب کرده ایم سهیم است.

بازیکن پیکان درباره تعداد گلهای مهاجمان این تیم و نظرات کارشناسی ادامه داد: این طوری بگوییم که ما موقعیت های خوبی داریم اما از موقعیت های خودمان خوب استفاده نکردیم. در همین بازی آخر خودمان ببینید موقعیت های زیادی داشتیم و تبدیل به گل نکردیم. این قانون نانوشته فوتبال است که گل نزنی گل می خوری. همان طور که می دانید در بازی صنعت نفت، دقیقه هشتاد و هشت گل دریافت کردیم و سه امتیاز مهم را از دست دادیم. البته امیدواریم با یک بازی کمتر پیروزی داشته باشیم و رتبه خودمان را تک رقمی کنیم.

واسعی درباره اعتراضات  پیکانی ها به داوری بازیها گفت:  ناخواسته اشتباه پیش می آید. ولی به هر حال اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است گاهی به سود تیم هاست و گاهی به ضرر آنها. امشب هم گویا برنامه نود پخش نمی شود که نظر کارشناسی را ببینیم. نود را با عادل فردوسی می شناسند آیا غیر این است؟ تمام کارهای نود روی دوش عادل خان شکل گرفته به نظر اگر ایشان نباشد نود برای عموم جذابیتی ندارد. امیدواریم در سال 1398 نود با حضور ایشان پخش شود.

هافبک پیکان درباره عیدی دادن و گرفتن در نوروز اضافه کرد: از نظر سنی طوری هستم که باید عیدی بگیرم ولی خب شرایط باشد ما هم باید دست به عیدی خوبی داشته باشیم. از این جهت باید حواسمان جمع باشد. البته شرایطمان امسال طوری است که یکی دو روز مرخصی داریم چون هشت فروردین بازی داریم. باید سریع برگردیم به تمرینات تا از نظر بدنی عقب نیفیتم. اینجوری می توانیم از عیدی فرار کنیم نه عیدی بدهیم نه عیدی بگیریم.

وی درباره آرزوهای فوتبالی خود در سال 98  ادامه داد: از نظر فوتبالی ام دعوت شدن به تیم ملی فوتبال است امیدوارم سال خوبی باشد و گلهای بیشتری برای تیم پیکان بزنم. سالی که جایگاه تیمی ما تک رقمی و چه بسا که سهمیه آسیا را کسب کنیم.

 

واسعی درباره آینده کاری خود در پیکان گفت: قرار دادم دوساله است. پیکان واقعا تیم دوست داشتنی است و باید ببینیم در پایان فصل شرایط چطوری می شود؟   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز