خبرگزاری کار ایران

در آستانه قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

مورینیو: دوست دارم تیم‌های انگلیسی به هم بخورند

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۴۲۵

ژوزه مورینیو سرمربی مطرح دنیا فوتبال درمورد قرعه ایده‌آل خود در چمپیونز لیگ صحبت کرده‌است.

به گزارش ایلنا، قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا امروز برگزار می‌شود و تیم‌ها حریفان خود را خواهند شناخت. با نزدیک شدن به زمان قرعه‌کشی پیش‌بینی از قرعه‌های احتمالی به اوج خود رسیده‌است. ژوزه مورینیو سرمربی سابق منچستر یونایتد که در اواسط فصل از این تیم جدا شد در مصاحبه‌ای از قرعه‌کشی ایده‌آل خود صحبت کرده‌است.

مورینیو به عنوان مربی که سابقه کار در انگلیس را دارد در مورد حضور 4 تیم انگلیسی در این مرحله گفت: دوست دارم تیم‌های انگلیسی با هم برخورد کنند. در صورت این اتفاق می‌توان شاهد حضور 2 تیم از لیگ جزیره در نیمه‌نهایی خواهیم بود که اتفاق فوق‌العاده‌ای است.

سرمربی سابق پورتو درباره قرعه تیم سابق خود که سابقه قهرمانی با آن در چمپیونز لیگ را در کارنامه دارد گفت: دوست دارم پورتو برابر آژاکس قرار بگیرد. در صورت رخ دادن این اتفاق تیمی از پرتغال و هلند بعد از سال‌ها به نیمه‌ نهایی می‌رسد که برای فوتبال این دو کشور فوق‌العادست.

او در مورد رویارویی احتمالی یوونتوس و بارسلونا نیز گفت: این اتفاق می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد. تقابل مسی و رونالدو می‌تواند اتفاق بسیار جذابی باشد اما به نظر من این دو تیم شانس اصلی قهرمانی این فصل هستند و خیلی زود است یکی از آن‌ها حذف شود. به نظر من بازی یوونتوس و بارسلونا در نیمه نهایی یا فینال جذاب‌تر خواهدبود.

مورینیو: دوست دارم تیم‌های انگلیسی به هم بخورند

گفتنی است مورینیو دو بار موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده‌ است. سرمربی پرتغالی مطرح دنیا فوتبال ابتدا در سال 2004 پورتو را به قهرمانی اروپا رساند و سپس در سال 2010 که می‌توان آن را بهترین فصل فوتبالی او دانست با اینتر این عنوان را کسب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز