خبرگزاری کار ایران

افشاگری رئیس سابق باشگاه رئال: بازیکنان مورینیو را نخواستند!

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۴۱۰

سرمربی سابق منچستریونایتد قرار بود به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید انتخاب شود.

به گزارش ایلنا، زین الدین زیدان در هفته جاری پس از یولن لوپتگی و سانتیاگو سولاریبه عنوان سومین سرمربی فصل جاری رئال مادرید انتخاب شد. آنها 12 امتیاز تا صدر جدول رده بندی لالیگا فاصله دارند و با شکست برابر آژاکس از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته شدند.

زیدان فرانسوی در تابستان امسال با توجه به اینکه 28 ماه از زمان حضورش به عنوان سرمربی روی نیمکت رئال مادرید می‌گذشت تصمیم گرفت پس از کسب سومین قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا از سمتش استعفا بدهد.

اما زیدان انتخاب اول هیئت مدیره باشگاه رئال نبوده؛ رومان کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید در این رابطه گفت: اولین گزینه مورینیو بود و مورینیو کسی بود که به رئال مادرید می‌آمد زیرا او تنها مربی است که احترام فلورنتینو پرز را در اختیار دارد. فلورنتینو او را به عنوان یک سپر می‌بیند. بازیکنان بزرگ در رختکن برای نرسیدن مورینیو به برنابئو پافشاری کردند. من فکر می‌کنم که خوزه مورینیو گام به عقب بود، زمانی که او در اینجا بود، بسیاری از مشکلات و اختلافات وجود داشت. او سرمربی خوبی است اما بسیاری از بازیکنان فعلی با او خوشحال نیستند و فکر می‌کنم تصمیم درستی بود که او به رئال مادرید نیامد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز