خبرگزاری کار ایران

پیغام ویژه رئیس رئال مادرید برای رونالدو و زیدان

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۲۰۷

رئیس باشگاه رئال مادرید با وجود خروج زین الدین زیدان و کریسیتانو رونالدو پیش از آغاز فصل، از دو ستاره سابق این باشگاه قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، زین الدین زیدان پیش از خداحافظی از بازیکنان رئال مادرید سومین قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفته بود. رونالدو هم پس از 9 سال حضور در لالیگا به همراه رئال مادرید و تبدیل شدن به برترین گلزن تاریخ باشگاه رئال با قراردادی به ارزش 112 میلیون یورو به یوونتوس ملحق شد.

بسیاری از گمانه زنی‌ها در مورد خروج رونالدو وجود داشت، اما گزارشها حاکی از آن بود که مادرید مایل به تقاضای او برای قرارداد جدید نبود. پس از خروج رونالدو، ماجراهای زیادی مطرح شد که فلورنتینو پرز با او مشکل داشت. با این حال رئیس باتجربه باشگاه مادریدی دارنده پنج توپ طلا را جانشین ارزشمند دی استفانو می‌داند.

پرز در سخنرانی در مجمع سالانه باشگاه رئال مادرید گفت: دو شخصیت وجود دارد که می‌خواهم به آنها اشاره کنم. جانشین ارزشمند آلفردو دی استفانو و برترین گلزن باشگاه، کریستیانو. طی 9 فصل او معیار بود و مسیر آن نسل به نسل ادامه پیدا می‌کند. او نمونه ای برای همه کسانی است که پیراهن رئال مادرید را پوشیده‌اند و کسانی که آرزوی انجام این کار را در آینده دارند. خیلی ممنونم، کریستیانو. یکی دیگر از مراجع بزرگ ما همیشه زیدان است و خواهد بود. به عنوان مربی، او تاریخ را برای رئال مادرید به عنوان یک غول تعریف کرده است. او در کمتر از سه سال، 9 قهرمانی به دست آورد و سه قهرمانی لیگ را کسب کرد. زیدان رئال مادرید است و او و کریستیانو می دانند که این خانه آنها برای همیشه است. ممنونم زیزو.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز