خبرگزاری کار ایران

اتفاق جالب برای منچسترسیتی و منچستریونایتد

هرآنچه باید از قرعه کشی یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدانید

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۳۸۳

مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعدازظهر امروز به میزبانی مقر یوفا برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، تکلیف هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا طی سه شنبه و چهارشنبه این هفته مشخص شد و تیم‌هایی که جواز صعود به این مرحله را به دست آورده‌اند حریفان دور جدید را می‌شناسند.

قرعه کشی از ساعت 14:30 به وقت ایران با حضور نمایندگان باشگاه‌ها در مقر یوفا که در نیون سوئیس قرار دارد برپا خواهد شد. آژاکس، بارسلونا، لیورپول، منچسترسیتی، بارسلونا، پورتو، منچسترسیتی و تاتنهام هشت تیمی هستند که در قرعه کشی امروز حضور دارند.

هرآنچه باید از قرعه کشی یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدانید

در این دوره از قرعه کشی دو اتفاق جالب و البته متفاوت رقم خورده است. نکته اول اینکه به دنبال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی، قرعه نیمه نهایی هم مشحص خواهد شد و بدین ترتیب می‌شود فینالیست‌هایی که قرار است در مادرید به رقابت بپردازند را پیش بینی کرد. نکته دیگر این که در قرعه کشی امروز هیچگونه سیدبندی یا محدودیتی به عنوان سهمیه کشوری وجود نخواهد داشت. بدین ترتیب چهار نماینده لیگ برتر انگلیس در این دوره ممکن است با یکدیگر روبه رو شوند.

بنابر دستور یوفا منچسترسیتی و منچستریونایتد نمی‌توانند در یک شب و در شب‌های پیاپی از تصمیماتی که از سوی مقامات محلی انجام شده، در خانه بازی کنند. بنابراین، اگر طبق قرعه کشی هر دو باشگاه موظف باشند در همان هفته در خانه بمانند، در این مورد تیمی که در لیگ داخلی فصل گذشته را در رتبه پایین‌تر به پایان رسانده است- منچستریونایتد- با قوانین یوفا موافقت کرده  و بازی رفت را خارج از خانه برگزار خواهد کرد. هرگونه تغییر احتمالی نیمه نهایی به همین دلیل، پس از پایان مرحله یک چهارم نهایی، تایید خواهد شد.

زمان برگزاری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان 18-2019:

9/10 آوریل: مرحله یک چهارم نهایی، دور رفت

16/17 آوریل: مرحله یک چهارم نهایی، دور برگشت

30 آوریل / یک مه: نیمه نهایی، دور رفت

7/8 مه: نیمه نهایی، دور برگشت

یک ژوئن: فینال، استادیوم واندا متروپولیتانو مادرید

* تمامی مسابقات در ساعت 23:30 به وقت ایران(21 به وقت اروپای مرکزی) برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ از ساعت 15 هم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز