خبرگزاری کار ایران

اتفاقات عجیب در نساجی؛ ... خودزنی در باشگاه شمالی

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۷۵۴

شاگردان مجید جلالی حتی از ابتدایی ترین امکانات محروم هستن

به گزارش ایلنا،در شرایطی که تیم فوتبال نساجی طی هفته های گذشته نتایج خوبی کسب کرده است و به ظاهر همه چیز در این باشگاه بر وفق مراد است اما زیر پوست این باشگاه اتفاقات عجیبی مشاهده می شود که ناراحتی مربیان و بازیکنان را موجب شده و دیر یا زود بر پیکره این تیم ضربه وارد خواهد کرد.

طی روزهای گذشته حتی کار به جایی رسید که مربیان و بازیکنان را به محل تمرین شان یعنی ورزشگاه کارگران راه ندادند.

از سوی دیگر در آستانه عید نوروز به مسایل مالی اعضای تیم رسیدگی نشده و به دلیل اختلافاتی که بین برخی مدیران باشگاه وجود دارد هیچکدام پولی را به مجموعه تزریق نکرده اند؛ به گونه ای که شنیده می شود پزشک تیم برای درمان مصدومان حتی وسایل لازم را در اختیار ندارد.

بی توجهی به مسایل تیم از سوی مالکین ناراحتی شدید اعضا را به همراه داشته زیرا آنها معتقدند این وضعیت ریتم خوب نساجی را بر هم می زند.

مربی خارجی تیم که قصد رفتن به مرخصی دارد با مشکلات خروجی و مالی روبرو است و کسی نیست تابرای وی بلیت سفر تهیه کند.

عجیب تر از همه اینکه در گیر و دار این مشکلات کسی از مالکین باشگاه و برنامه های آنها برای سر و سامان دادن به این وضعیت اطلاعی ندارد.

مخلص کلام اینکه حیف است تیم محبوب و مردمی نساجی با هوادارانی که در دیدار آخرشان برابر پرسپولیس همگان دیدند که زیر آن باران چگونه عاشقانه تیم شان را تنها نگذاشتند، اینگونه مورد بی مهری و بی توجهی قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز