خبرگزاری کار ایران

۸۹ شبیه به دربی ۸۲

دربی استقلال و پرسپولیس جذاب، پرگل و جنجالی می شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۷۴۸

دربی برگشت لیگ هجدهم شباهت های زیادی به دربی معروف 82 در لیگ پانزدهم دارد.

به گزارش ایلنا،دربی برگشت لیگ هجدهم شباهت های زیادی به دربی معروف 82 در لیگ پانزدهم دارد. در آن فصل دربی رفت مساوی شده بود و دربی برگشت در فروردین برگزار شد. دیگر شباهت آن دربی فاصله کم و رقابت نزدیک سرخابی‌ها در جدول برای رسیدن به عنوان قهرمانی بود.

شاگردان پرویز مظلومی بالا بودند و شاگردان برانکو در تعقیب آبی‌ها بودند. تنها تفاوتش این است که جای استقلال و پرسپولیس عوض شده و این بار آبی‌ها با فاصله کم در تعقیب قرمزها هستند. در آن بازی آبی‌ها با نتیجه سنگین 4 بر 2 بازنده شدند و مهدی طارمی هم یک ضربه پنالتی را از دست داد.

این موضوع می تواند این امیدواری را به هواداران و فوتبال دوستان بدهد که شاهد یک دربی زیبا و جذاب و پرگل خواهند بود. اینکه باز هم تیم پایین‌تر در جدول یعنی استقلال یک برد خوب کسب می‌کند یا بازهم در شرایط مشابه پرسپولیس برنده خواهد شد، قابل پیش بینی نیست. مهدی رحمتی و خسرو حیدری بازمانده استقلال از آن دربی هستند که هنوز در استقلال حضور دارد. در این طرف اما علاوه بر برانکو، علی علیپور، امید عالیشاه، احمد نوراللهی و محمد انصاری 5 بازمانده هستند که فقط 4 نفر آنها در دربی 89 حضور خواهند داشت چرا که انصاری به دلیل آسیب دیدگی در این میدان غایب خواهد بود.

نکته دیگر اینکه بعد از آن دربی باشگاه استقلال که از قضاوت داور به شدت عصبانی و ناراحت بود از محسن ترکی شکایت کرد. با توجه به اعتراض زیاد سرخابی‌ها به داوری‌ها این موضوع هم می تواند جالب توجه باشد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز