خبرگزاری کار ایران

سرجیو: حق صنعت نفت برد بود / از بالوتلی راضی نیستم

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۵۶۲

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: از نمایش بالوتلی راضی نیستم و حق باشماست.

پائولو سرجیو سرمربی نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی مقابل سپیدرود گفت:سرجیو افزود: از اینکه در بازی که مستحق پیروزی بودیم نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم ناراحت هستم. بازی که باید 3 امتیاز را می‌گرفتیم، سعی بر حمله داشتیم و در این مدت ریسک ضدحمله را به جان خریدیم. تیم حریف با اینکه بازی را به عقب کشیده و دفاع چند لایه ایجاد کرده بود، کار را برای ما سخت‌تر کرده بود. خیلی ناراحت هستم از اینکه نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: توجه داشته باشید ما فوتبال بازی کردیم و شانس‌هایی هم داشتیم. به نظر من تنها راهی که می‌شود به بردن برسیم این است که به فوتبال بازی کردن ادامه دهیم. تیمی هستیم که از چپ به راست و از راست به چپ با خط میانی ارتباط برقرار می‌کردیم. گاهی اوقات کیفیت به این خوبی نداشتیم و قبول دارم. تیم حریف خیلی خوب دفاع و کار ما را سخت کرد.

به گزارش ایلنا، سرجیو در پاسخ به این سوال که شما هزینه زیادی کرده و بازیکن خارجی گرفته‌اید، تصریح کرد: یکی از بازیکنان ما مشکل جزئی داشت و نتوانستیم از او استفاده کنیم. نیاز داریم بازیکن خارجی ما بیشتر با لیگ سازگاری پیدا کند. این مشکل جذب بازیکن هست که در نیم فصل دوم بازیکن می‌گیریم. ما تلاش می‌کنیم به گل‌های بیشتری برسیم و برای رسیدن به این قضیه کار می‌کنیم.

سرمربی نفت آبادان درباره نیمکت نفت آبادان، عنوان کرد: از نمایش بالوتلی راضی نیستم و حق باشماست.

وی درباره اینکه باارزش‌ترین مربی لیگ معرفی شده و چرا به بالوتلی بازی داده در حالی که بازیکنان دیگری هم هستند که فرصت بازی پیدا نکرده‌اند و اصلا فلسفه تعویض در دقیقه 88 چیست، تصریح کرد: قطعا نمایش بالوتلی قابل دفاع نیست این درست است وینیسویس و کومبا خیلی خوب خودشان را با تیم سازگار می‌کنند و می‌توانند در ادامه فصل کمک کنند. من ناامیدی همه شما را درک می‌کنم و خودم از این قضیه خوشحال نیستم. نکته مثبت از این بازی این بود که با تمام فشارهایی که داشتیم بیشتر زمان بازی را با تفکر بازی می‌کردیم. گل اول را زدیم و می‌توانستیم گل دوم را بزنیم اگر این اتفاق می‌افتاد همه گونه دیگری فکر می‌کردند. حقیقت این است که باید گلهای بیشتری می‌زدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز