خبرگزاری کار ایران

گزارشی از دیدارهای امشب لیگ اروپا

تجربه آخر هفته داغ فوتبالی با دیدارهای لیگ اروپا

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۲۱۵

بعد از پایان دیدارهای لیگ قهرمانان ار.پا امشب دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا برگزار خواهدشد.

به گزارش ایلنا، بعد از پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در این هفته امروز دیدارهای لیگ اروپا در مرحله یک هشتم نهایی پیگیری خواهد شد تا توجه علاقه‌مندان به فوتبال را به خودش جلب کند.

رن آرسنال ساعت 21:25

دو تیم در شرایطی به مصاف هم خواهندرفت که هیچ‌کدام شرایط خوبی ندارند. رن در رتبه دهم لوشامپیونه قرار دارد و آرسنال هم همچون سال‌های گذشته نتوانسته انتظارات هواداران خود را برآورده کند. لیگ اروپا آخرین شانس شاگردان امری برای کسب جام در این فصل خواهدبود و باید دید آرسنال موفق به قهرمانی خواهدشد یا خیر؟

دیناموزاگرب بنفیکا ساعت 21:25

با توجه به حضور صادق محرمی در ترکیب دینامو این بازی برای ایرانی‌ها اهمیت خاصی دارد. تیم کروات برابر بنفیکا که یکی از آماده‌ترین تیم‌های این فصل لیگ اروپاست و برای قهرمانی می‌جنگد مطمئنا کار سختی خواهد داشت.

آینتراخت فرانکفورت اینتر 21:25

باشگاه ایتالیایی شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و در هفته‌های اخیر با حواشی مختلفی روبرو بوده‌است. اینتری‌ها با باخت برابر کالیاری در ابتدای هفته از رقیب همشهری خود در سری آ عقب افتادند و ناکامی در لیگ اروپا می‌تواند فصل بد آن‌ها را تکمیل کند. در سمت دیگر فرانکفورتی‌ها این روزها حسابی آماده‌اند و در 9 بازی آخر خود شکستی تجربه نکرده‌اند.

سویا اسلاویا پراگ ساعت 21:25

شاید پیش‌بینی نتیجه این بازی چندان دشوار نباشد. سویا تیمی است که به عنوان متخصص لیگ اروپا شناخته می‌شود و در این فصل هم چیزی جز قهرمانی آن‌ها را راضی نخواهد کرد. اما نباید فراموش کرد فوتبال همیشه ما را شگفت زده کرده و این بازی هم می‌تواند از آن موارد باشد.

 

زنیت ویارئال ساعت 21:25

حضور سردار آزمون در این بازی می‌تواند آن را به جذاب‌ترین بازی این هفته لیگ اروپا برای ما ایرانی‌ها تبدیل کند. زنیت حضور در این مرحله را تا مدیون درخشش سردار در دور قبل و دبل او در بازی برابر فنرباغچه است. در سمت دیگر میدان ویارئال روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند و در انتهای جدول لالیگا قرار دارد. لیگ اروپا  آخرین فرصت زیردریایی‌ها برای فراموشی فصل کابوس بارشان است.

والنسیا کراسنودار ساعت 23:30

خفاش‌ها بر خلاف شروع بدی که در رقابت‌های این فصل داشتند حالا به یکی از آماده‌ترین تیم‌های فوتبال اسپانیا تبدیل شده‌اند. والنسیا 11 بازی بدون شکست بوده که در این مدت موفق به متوقف کردن بارسلونا در نیوکمپ و صعود به فینال کوپا دل‌ری شده‌اند. به نظر نمی‌رسد کراسنودار مانع سختی برای شاگردان مارسلینو گارسیا باشند و می‌توان والنسیا را یکی از صعودکنندگان احتمالی دانست.

ناپولی سالزبورگ

ورود کارلو آنجلوتی به سان پائولو باعث شد ناپولی به یکی از تیم‌های جذاب این فصل فوتبال اروپا تبدیل شود. باخت خانگی برابر یوونتوس باعث شد امید شاگردان آنجلوتی برای قهرمانی در سری آ به حداقل برسد تا تمرکز ناپولی به لیگ اروپا معطوف شود. ناپلی‌ها برای صعود به جمع 8 تیم برتر باید نماینده اتریش را از سر راه خود بردارند و به نظر نمی‌رسد کار زیاد سختی داشته‌باشند.

چلسی دیناموکیف ساعت 23:30

چلسی و مائوریتسیو ساری فصل پر نوسانی را پشت سر گذاشته‌اند. بعد از شروع عالی ساری در لیگ جزیره و صدرنشینی آن‌ها در هفته‌های ابتدایی چلسی تا رتبه ششم جدول پایین رفته و قهرمانی در لیگ اروپا شاید تنها شانس ساری برای ماندگاری در استمفوردبریج باشد. دیناموکیف نیز این روزها تیم آماده‌ای نشان داده که می‌تواند حریف سرسختی برای آبی‌های لندنی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز