خبرگزاری کار ایران

یک باخت و یک تساوی در روز دوم لیگ قهرمانان

گزارشی از عملکرد سرخابی‌ها در هفته اول لیگ قهرمانان

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۹۷

نمایندگان ایران در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا عملکرد ضعیفی داشتند و نتوانستند به بردی دست پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، در روز دوم لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند که یک شکست و یک تساوی حاصل کار تیم‌های پرطرفدار پایتخت بود. با توجه به نتایج ثبت شده در هفته اول رقابت‌ها تیم‌های کشورمان نتوانستند به بردی دست پیدا کنند.  

در گروه C رقابت‌ها که به گواه بسیاری گروه مرگ منطقه غرب آسیاست، استقلال در قطر به مصاف الدحیل رفت. آبی‌ها در روزی که با تیم باطراوت و شاداب لیگ‌برتر فاصله زیادی داشتند با نتیجه 0-3 برابر حریف خود شکست خوردند تا شاگردان شفر شروع خوبی در لیگ قهرمانان نداشته باشند.

اشتباهات زیاد خط دفاعی و سردرگرمی بازیکنان این تیم در زمین کاملا مشخص بود. الدحیل در روزی که نماینده ایران هیچ نشانی از آن تیم آماده نداشت توانست بازی خود را به حریف تحمیل کند و در نهایت با برتری از زمین خارج شود. بررسی گل‌های الدحیل می‌دهد عدم تمرکز و اشتباهات فردی مهم‌ترین دلیل شکست استقلال در این بازی بود. البته بازی خوب تیم قطری نیز نباید فراموش شود. 

در دیگر دیدار این گروه الهلال عربستان در امارات توانست العین را با یک گل شکست دهد تا گام بزرگی برای صعود به مرحله بعد بردارد. تک گل تیم عربستانی را محمدالشلهوب در دقیقه 67 وارد دروازه العین کرد.

استقلال در دیدار هفته بعد خود در ورزشگاه آزادی میزبان العین امارات خواهدبود. آبی‌ها با توجه به شکست سنگین در دیدار هفته اول فقط برای پیروزی وارد زمین خواهندشد. با توجه به اینکه تیم‌های ایرانی فقط در دو بازی میزبان خواهند بود، امتیاز دیدارهای خانگی اهمیت بالایی در صعود از مرحله گروهی دارد.

در گروه D نیز پرسپولیس به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت. قرمزها در حالی وارد رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان شدند که به عنوان نائب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها انتظارات را از خود بالا برده‌اند و هواداران قرمزها این فصل آرزوهای بزرگی در سر دارند.

بعد از به پایان رسیدن محرومیت نقل و انتقالاتی و اضافه شدن بازیکنان جدید هواداران پرسپولیس انتظار تیمی متفاوت داشتند. اما تا اینجای نیم فصل دوم پرسپولیس نتوانسته طراوت و شادابی نیم فصل اول را داشته باشد و انتظارات هواداران را برآورده نکرده‌است.

در بازی برابر پاختاکور هم سرخ‌ها همچون چند بازی گذشته بی‌برنامه نشان می‌دادند و به نظر می‌رسید طرح و نقشه مشخصی برای حمله ندارند. انتظار می‌رفت با پیوستن سروش رفیعی و مهدی ترابی و افزایش خلاقیت خط هافبک پرسپولیس، این تیم بازی‌های زیباتری به نمایش بگذارد اما نمایش ستاره‌های پرسپولیس بسیار دور از انتظار بوده‌است.

پرسپولیس خیلی زود و در دقیقه 4 بازی روی آشفتگی خط دفاع خود از حریف عقب افتاد. بعد از این گل سرخ‌ها حملات زیادی روی دروازه تیم ازبک داشتند اما فقط یکبار موفق به گلزنی شدند تا در یکی از آسان‌ترین بازی‌های خود در مرحله گروهی با تساوی زمین را ترک کند.

نتیجه دیگر بازی این گروه باعث شد معادلات تیم‌های صعود کننده از گروه D پیچیده‌تر از قبل شود. الاهلی عربستان موفق شد در دیداری خانگی با دبل عمرالسوما، السد قطر را شکست دهد تا شروعی عالی در رقابت‌های این فصل داشته باشد.

پیش از این پرسپولیس و السد به عنوان دو تیمی که به مرحله نیمه نهایی فصل قبل لیگ قهرمانان رسیده‌بودند به عنوان دو شانس اصلی صعود از این گروه معرفی شده‌بودند اما با نتایجی که در هفته اول رقابت‌ها رقم خورد به نظر می‌رسد الاهلی عربستان نیز می‌تواند رقیبی جدی برای نمایندگان ایران و قطر باشد.

دیدار پرسپولیس و السد در هفته دوم رقابت‌ها می‌تواند نقش مهمی در تعیین تیم‌های صعودکننده داشته‌باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز