خبرگزاری کار ایران

حال و روز نا خوش فوتبال ایران؛ سریع و خشن و افسار گسیخته!

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۵۲۹

درگیری های اخیر فوتبال ایران چهره زشتی به این ورزش مردمی داده است.

به گزارش ایلنا، فوتبال در چند وقت اخیر درگیر حواشی و بداخلاقی‌هایی شده است که کام فوتبالدوستان را تلخ کرده است.

فوتبال ایران را چه می شود؟ اینهمه حواشی زشت و بی اخلاقی هایی که بدون کوچکترین توقفی در جای جای این رشته پرطرفدار صورت میگیرد محصول چیست؟ دلیل این همه هرج و مرج و لجام گسیختگی را چه کسی میداند؟ کدام مشابه خارجی را سراغ دارید که اینچنین تبر به دست به جان شاخ و برگ درخت فوتبالشان افتاده باشند؟ از کدام کشور پیشرو الگو برداری میکنیم؟

بازیکن  سابقا ملی قرمزها  بینی فلان مسوول باشگاه رقیب را میشکند، اسطوره آبی مرز سرعت را در نوردیده و بر ماموری که قصد اعمال قانونش داشته خرده میگیرد ، جالب اینکه فارق از تمام مشکلات و مصائبی که مردم ما را احاطه کرده است رسانه ملی با آب و تاب فراوان بخشهای مختلف خود را به پوشش این اتفاق تخصیص داده و گویی مهمترین و داغ ترین خبر این روزهای تلویزیون همین اتفاق پیش پا افتاده بوده است!  طرفداران دو قطب بزرگ فوتبال ایران در حمایت از وابستگان به تیمشان حد اعتدال را کنار گذاشته و بدون منطق از عملکرد ستاره های سابق تیمشان دفاع کرده اند !

موی بازیکن سیه چرده  استقلال را در آستانه یک بازی مهم‌تعمدا و به قصد عصبانی کردنش میکشند و او هم از خجالت  فرد موکش در میآید.

عابر بانک فوتبال را رخت محبس پوشانده و محاکمه میکنند به جرائم بسیار و از دل همین محاکمه هزار راز ناگفته و سر به مهر بر ملا میشود.

باشگاه‌های ما اعم از دولتی و خصوصی در آستانه نابودی و ورشکستگی قرار گرفته اند.تیم ملی بلاتکلیف و امید ها بی یار و یاور ! این مختصر شمه ای از آنچه این روزها در بیرون از مستطیل سبز برای فوتبال ما رخ میدهد بود.فوتبالی که بخش عمده ای از دلمشغولی مردم ماتم زده و گرفتار ما را  تشکیل داده است.این شاید بدیهی ترین حق طرفداران فوتبال باشد که اخبار مثبت و شعف انگیز به جای خبرهای نومید کننده و منفی از دل فوتبال بیرون آید.

به داد فوتبال برسید پیش از آنکه بدست عوامل داخلی اش نابود شود

 

سید مهدی فاطمی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز