خبرگزاری کار ایران

چرخابی: اجازه ندادند با سپاهان نوین به لیگ برتر بیاییم/ قانون باید برای همه یکسان باشد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۶۵۱

سرمربی سابق سپاهان نوین با اشاره به اتفاقات صعود تیمش به لیگ برتر و عدم اجازه بازی توسط فدراسیون نسبت به مورد مشابه ماشین سازی و تراکتورسازی معترض شده است.

به گزراش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی باید در هفته بیست و یکم لیگ برتر در تبریز به مصاف تیم همشهری خود ماشین سازی برود و با توجه به مالکیت مشترک محمدرضا زنوزی روی هر دو باشگاه واکنش‌هایی از سوی اهالی فوتبال و تیم‌های بالا نشین جدول صورت گرفت و نسبت به این موضوع اعتراض داشتند.

یکی از مواردی که در این چند روزه مطرح شده است، مقایسه ماجرای مالکیت مشترک تراکتور و ماشین‌سازی با دو تیم سپاهان و سپاهان نوین است که چند فصل قبل با صعود سپاهان نوین به لیگ برتر ایجاد شد ولی فدارسیون اجازه فعالیت همزمان به دو باشگاه را نداد و امتیاز سپاهان نوین به فولاد خوزستان واگذار شد و حالا صحبت از تبعیض بین دو باشگاه در شرایط مختلف مطرح شده است.

حسین چرخابی، سرمربی وقت سپاهان نوین که با این تیم به لیگ برتر صعود کرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: به نظر من قانون باید برای همه یکسان باشد. مسئولان و دست اندرکاران فوتبال بنشینند دور هم یک تصمیم جامع بگیرند و برای همه و در همه زمان‌ها اجرا شود. اینطور نباشد که یک سال یک قانون باشد و سال بعد قانون دیگری وجود داشته باشد و این می‌شود تبعیض.

وی افزود: تیم سپاهان نوین که آن زمان در آن فعالیت می‌کردیم لایق ترین تیم برای حضور در لیگ برتر بود. ما از رده‌های سنی پایین و دسته‌های پایین‌تر شروع کردیم و در دسته سوم و دوم قهرمان شدیم و بعد از آن استیل آذین پر مهره را شکست دادیم و لیگ برتری شدیم ولی اجازه حضور در لیگ برتر را به ما ندادند در حالیکه شایسته‌ترین تیم برای حضور در لیگ برتر بودیم. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند تا صعود کنند ولی حق حضور در لیگ برتر به آنها داده نشد.

چرخابی ادامه داد: در حال حاضر هم من نمی‌گویم خدای ناکرده تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبانی می‌کنند. مطمئنم با شناختی که از بازیکنان خوب ماشین سازی و سرمربی خوبش آقای مهاجری دارم چنین مسائلی نیست ولی وقتی چنین موردی وجود دارد خواه نا خواه حرف و حدیث ایجاد می‌شود و حالا که تیم‌ها در کورس قهرمانی هستند این مسائل بیشتر هم به چشم می‌آید.

وی در پایان عنوان کرد: این موضوع باید یک بار برای همیشه به صورت یک قانون در بیاید و حل شود. من حتی نسبت به استقلال و پرسپولیس که مالکیت مشترک دارند چنین موضعی دارم و نباید اینطور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز