خبرگزاری کار ایران

قطعا پتانسیل تک رقمی شدن را داریم

شریفات: بعد از 19 سال در ورزشگاه به من توهین کردند / مشکل مالی داریم اما به فکر آبروی خودمان هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۱۲

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌گوید اگر مشکلات مالی به پایان برسد آنها پتانسیل تک رقمی شدن در جدول رده بندی را دارند.

به گزارش ایلنا، نفت مسجدسلیمان در بازی مقابل نساجی کامبک رویایی زد تا بازی دو بر صفر را با تساوی دو - دو عوض کند. در این مسابقه حساس شاگردان مرزبان خیلی دیر به خودشان آمدند و اجازه ندادند حریف شمالی با دست پر از زمین خارج شود. یکی از خوب‌های این دیدار اسماعیل شریفات بود که گل اول نفت را به ثمر رساند و روی گل دوم نیز تاثیرگذار بود. گفت و گوی او را در ادامه می‌خوانید:

مقابل نساجی در خانه به تساوی رسیدید.

ما می‌توانستیم حتی بازی را ببریم و کار را سخت نکنیم ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم تا کار به دقایق پایانی کشیده شود.

فکر می‌کردید بازی دو بر صفر را برگردانید؟

ما به جز دو بازی که خوب نبودیم در سایر بازی‌ها انصافا حق‌مان حتی مساوی هم نبود و باید پیروز می‌شدیم. ما بازی با پرسپولیس هم باید سه امتیاز را می‌گرفتیم اما مساوی کردیم. بازی با نساجی برای اولین بار جو استادیوم به نفع ما نبود و عده‌ای از هواداران علیه تیم و بازیکنان بودند که برای من عجیب بود!

شاید چون با دو گل عقب افتادید این کار را کردند؟

احتمالا به همین خاطر بود ولی عده‌ای علیه من هم شعار دادند که اصلا باورکردنی نبود. من در یازده سالی که فوتبال حرفه‌ای بازی کردم، تا حالا در یک استادیوم هم توهین نشنیده بودم و هواداران علیه‌ام شعار نداده بودند. متاسفانه این اتفاق در بازی با نساجی افتاد که دلیل آن را هم نمی‌دانم.

این فصل دو گل زدی؟

متاسفانه خیلی بدشانس بودم که فقط دو گل زدم. من اگر کمی شانس داشتم الان حداقل 6‌‌الی 7 گل زده بودم. موقعیت‌هایم عجیب و غریب از دست رفتند که یک بار توپم به تیرک دروازه خورده، یک بار دروازه‌بان از زیر طاق بیرون کشید و چندین بدشانسی که باعث شده این فصل کمتر گل بزنم.

تیم شما شرایط مالی خوبی هم ندارد. درحالی که خیلی‌ها فکر می‌کنند تیم پولداری هستید.

باور کنید ما 30 درصد از مطالبات‌مان را دریافت کردیم که خیلی‌ها فکر می‌کنند کلی از پولمان را گرفته‌ایم و مشکل مالی نداریم. ما با اینکه مشکل مالی داریم ولی در بازی‌ها اصلا کم نمی‌گذاریم و فکر آبروی‌مان هستیم. اگر هواداران حمایت کنند و مسوولان هم به تیم کمک کنند، شک نکنید نتایج بهتری خواهیم گرفت.

یکی از گزینه‌های احتمالی سقوط هستید.

باور کنید اگر مشکلات را حل کنند و خودمان کمتر اشتباه کنیم قطعا پتانسیل تک رقمی شدن را داریم و می‌توانیم جزو تیم‌های بالای جدولی باشیم.

بازیکنان و کادر فنی نساجی از داوری بازی ناراحت بودند که انتقاد هم کرده‌اند؟

اتفاقا داوری بر ضرر ما هم بود چون یک پنالتی برای نفت گرفته نشد و گل دوم آنها نیز خطا بود. البته قبل از به ثمر رسیدن گل یک خطا صورت گرفت که داور آن را اعلام نکرد تا همان توپ گل شود. در کل داوری به سود ما نبود و هر دو گل را هم قانونی به ثمر رساندیم.

بعد از بازی نفت و پرسپولیس، بازیکنان پرسپولیس خیلی اعتراض کردند و از زمین مسابقه ایراد گرفتند ولی دیدار با نساجی نشان داد که در همین زمین هم می شود گل زد!

در لیگ ایران به جز چند استادیوم، سایر استادیوم‌ها اصلا زمین خوب ندارند و شما دیدید که زمین چمن پارس جنوبی، سایپا، فولاد و چند تیم دیگر اصلا کیفیت لازم را ندارند که شاید از زمین ما هم بدتر باشد. این حرف‌ها بهانه است و اگر زمین خوب نباشد، برای خود ما هم نیست و شرایط برابر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز