خبرگزاری کار ایران

محمدی فر: رحمان احمدی سوپرمن است / در حق تیم ما اجحاف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۸۴۹

مدافع پارس جنوبی جم گفت: در جریان مسابقه با سایپا یک پنالتی که البته ناحق بود اعلام شد اما به گل تبدیل نشد؛ چند بازی واقعا مشخص نیست که داوران چطور عمل می‌کنند و در حق تیم ما اجحاف می‌شود.

سعید محمدی فر در گفت و گو با ایلنا درخصوص تساوی مقابل سایپا تهران گفت: خداراشکر بازی خوبی بود، البته نشد آنطور که می‌خواستیم بازی کنیم چون شرایط زمین عجیب بود همه روی این موضوع اتفاق نظر دارند که شرایط زمین ما افتضاح بود.

او ادامه داد: بازی مستقیم کردیم و کار خیلی سخت بود که از کناره ها اضافه شویم؛ نمی‌شد که فوتبال زیبا بازی کنیم اما تا جای که توانستیم تاکتیک سرمربی را انجام دادیم. در جریان مسابقه هم یک پنالتی برای سایپا که البته ناحق بود اعلام شد اما به گل تبدیل نشد. چند بازی واقعا مشخص نیست که داوران چطور عمل می‌کنند و در حق تیم ما اجحاف می‌شود.

مدافع پارس جنوبی درباره تساوی مقابل سایپا ادامه داد: بازی کلا جان دار نبود چون وضعیت زمین خیلی بد بود. قبل از بازی با نساجی دو روز کلا باران آمد و کیفیت زمین را دیدید. با استقلال بازی کردیم و قبل از بازی سایپا مجددا باران شدیدی در جم آمد که وضعیت چمن بدتر و برای بازی کردن سخت‌تر شد. ما در این مسابقه هم مانند تمام مسابقات خانگی برای سه امتیاز رفته بودیم اما کیفیت زمین نگذاشت خوب بازی کنیم؛ در جم کشنده هستیم و با جان و دل بازی می‌کنیم چون داخل خانه و حمایت هواداران را داریم.

محمدی فر درباره صحنه پنالتی گفت: در این صحنه شهرام گودرزی با بازیکن مقابل در محوطه جریمه بود که شما هر شرایطی را در نظر بگیرد این برخورد پنالتی نبود. اگر گل می‌شد ما باید چه‌کار می‌کردیم؟ خداراشکر که گل نشد آقا رحمان تیم ما را نجات می‌دهد و می‌توان گفت که ایشان سوپرمن تیم ماست که مانند بازی با استقلال توانست پنالتی را به زیبایی مهار کند و در نهایت بازی مساوی شد.

بازیکن پارس جنوبی درباره مشکلات مالی بیان داشت: بازیکنان باتجربه ما در این باره صحبت کرده‌اند و موضوع جدیدی نیست. برای آنهایی که متاهل هستند شرایط به مراتب دشوارتر است. به هر حال در روزهای پایانی سال هستیم و شرایط با وضعیت فعلی سخت است. در این شرایط کادرفنی و آقای تارتار بیشترین فشار را متحمل می‌شوند و امیدواریم که هر چه زودتر مشکلات برطرف شود تا بدون دغدغه ذهنی روی بازی‌های پیش رو متمرکز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز