خبرگزاری کار ایران

سپیدرود – استقلال ؛ شوک به تیم‌ها شمال و جنوب لیگ

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۷۵۵

سپیدرود رشت در هفته بیستم لیگ برتر را در حالی پیگیری می‌کند که باید با استقلال خوزستان همسایه خود در قعر جدول روبرو شود؛ دو تیمی که شانس اول سقوط در این دوره هستند.

به گزارش ایلنا، استادیوم سردار جنگل رشت این هفته میزبان مدعیانی است که هرروز و پس هر بازی خود را به لیگ آزادگان نزدیک تر می‌بینند؛ تیم‌هایی که راه دشوار و البته شاید غیرممکنی برای فرار از انتهای جدول لیگ هجدهم پیش رو دارند.
وجه اشتراک دیگر دو تیم در این بازی، استعفای سرمربیان دو تیم بعد از بازی‌های هفته گذشته است تا هردو بدون رهبران خود مقابل هم حاضر شوند.
علی کریمی که در فصل گذشته با وجود تمام کشمکش‌ها و دردسرهایی که با آن دست و پنجه نرم می‌کرد توانست سپیدرود را در لیگ حفظ کند و جایگاهی ویژه در بین هواداران این تیم به خود اختصاص دهد تا آنجا که آنها فقط در چند هفته ابتدایی لیگ جاری توانستند جدایی از جادوگر را تحمل کنند. جادوگر بعد از بازگشت اما علاوه بر حفظ سمت، مالکیت باشگاه را نیز برعهده گرفت اما در انتهای این هفته با انتشار خبر استفعای خود آن هم در شرایط فعلی تیم شوک بزرگی به هواداران این تیم وارد کند.
در سمت دیگر هم روز گذشته خبر کناره گیری کریم بوستانی سرمربی آبی‌های خوزستانی از این تیم قطعی شد تا هواداران استقلال در کنار تمام بحران‌هایی که در این دوره تجربه کردند برای دومین بار سرمربی خود را دست بدهد تا سایه سقوط را نزدیک‌تر به خود احساس کنند. هدایت استقلال خوزستان موقتا برعهده کریم قنبری دستیار بوستانی است.
دو تیم در نوزده بازی گذشته خود فقط توانسته‌اند دو برد رو کسب کنند و هم اکنون پایین‌تر از ذوب آهن در رده پانزدهم و شانزدهم جدول قرار دارد و این در حالی است که کسر شش امتیاز از آبی‌های خوزستانی کار را برای آنها سخت‌تر نیز کرده است.
استقلال و سپیدرود پیش از این سه بار در لیگ برتر با هم دیدار کرده‌اند که دو تساوی و یک برد برای خوزستانی‌ها حاصل کار آنها بوده‌است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز