خبرگزاری کار ایران

بعید است پاتوسی به سرنوشت تیام دچار شود

نوازی: صیادمنش باید از حواشی فاصله بگیرد / قهرمانی استقلال دور از دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۶۲۵

پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید عملکرد شاگردان وینفرد شفر طی چند هفته اخیر چشم‌نواز شده و شانس قهرمانی آنها دور از تصور نیست.

محمد نوازی در گفت و گو با ایلنا، درباره برتری استقلال تهران مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی را دیدم و همانطور که هواداران حاضر در ورزشگاه راضی بودند و تشویق می‌کردند مشخص است که بازیکنان عملکرد مناسبی داشتند. به تیم تبریک می‌گویم و امیدوارم که این روند ادامه دار باشد. امید دارم با چنین رویه‌ای به قهرمانی نزدیک شوند.

او ادامه داد:‌ فوتبال بالا و پایین دارد و در کنار هر بازی و هر هفته شاید مقطعی تیم نتیجه نگیرد و این حمایت هواداران است که اهمیت اساسی دارد. استقلال روز به روز بهتر می‌شود و نتایج قابل قبول است. جای تبریک به هواداران دارد و به بازیکنان هم خسته نباشید می‌گویم که تیم دوست داشتنی را ساخته‌اند. حالا استقلال دوست داشتنی شده است و از دیدن بازی‌های آن می‌توان لذت برد. آقای شفر باید سبک و سنگین کنند و شرایط را بسنجند تا نسبت به آن بازیکنان برای هر بازی را انتخاب کنند. الان شجاعیان از مصدومیت رهایی پیدا کرد، محسن کریمی هم همینطور. امیدوارم تمام بازیکنان در روند آماده سازی خوبی باشند تا با مصدومیت‌ها استقلال ضرر نکند.

پیشکسوت استقلال درخصوص اینکه وینفرد شفر اللهیار صیادمنش را الماس ترکیب آبی‌ها معرفی کرده، گفت: به او کم بازی رسیده است اما هر دفعه که در ترکیب بوده بهترین عملکرد را داشته است. او آینده خوبی پیش رو دارد اگر این روند را ادامه بدهد لازمه کار اوست که از حاشیه فاصله بگیرد. به هر حال ناخودآگاه حواشی دور چنین بازیکنانی به وجود می‌آید و خود بازیکن باید باهوش باشد. خوشحالم آقای شفر نگاهی بلند مدت به آینده بازیکنان دارند و امیدوارم آنها هم قدردان محبوبیت و استعداد خودشان باشند چون به راحتی و سادگی به دست نمی‌آید و حضور در استقلال فرصت بزرگی است.

نوازی درخصوص اینکه هواداران خواهان نهایی شدن قرارداد آیاندا پاتوسی هستند، گفت: ان شاء الله که این اتفاق بیفتد و بعید است که سرنوشت او مانند تیام شود چون آن اشتباهی بود که آقایان انجام دادند و حالا مدیران بهتری در استقلال هستند. چیزی که اهمیت دارد نمایش بازیکن است و طرفداران و کادرفنی هم از او راضی هستند. او خیلی خوب خودش را استقلال وفق داده و در ترکیب جا افتاده است. بازیکنی اگر خوب باشد نیاز به هیچی ندارد و به راحتی هواداران می‌توانند عملکرد او را بررسی کنند.

پیشکسوت استقلال درباره شانس صدرنشینی شاگردان وینفرد شفر گفت: در فوتبال در هر 90 دقیقه، در هر هفته و هر ماه اتفاقات عجیبی می‌افتد، امیدوارم این اتفاقات خوب برای استقلال بیفتد و با کمک مربیان و همت بازیکنان قهرمانی برای آنها دور از دست نیست. استقلال همیشه مشکلات مالی داشته، آنها باید صبر کنند و تلاش کنند تا مسئولان این مسائل را برطرف کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز