خبرگزاری کار ایران

کنفرانس مطبوعاتی ساری پیش از دیدار مقابل مالمو

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۷۲۳

سرمربی چلسی می گوید دوست دارم که با فردی در باشگاه صحبت کنم ولی لزوما آن فرد می تواند رییس نباشد.

لوفتوس چیک و آلونسو همراه تیم به سوئد سفر نکردند "لوفتوس به دلیل مشکل قبلیش یعنی کمرش همراه تیم سفر نکرد. شاید مشکل جدی نباشد و امیدوارم آماده بازی بعدی باشند اما برای فردا غیرممکن هست. در مورد مارکوس باید بگویم که خواستم به او استراحت بدم و مشکلی نیست"

اوضاع بعد از باخت به سیتی چطور بود؟ "مطمئنا ساده نبود. بعد از بازی مثل بازی با منچسترسیتی این موضوع طبیعی هست. ساده نیست که فردا بعد از 6-0 بتوانیم بازی کنیم ولی می خواهیم خوب بازی کنیم و ببریم. واقعا ساده نیست چون آنها تیم فشرده ای هستند و در زمینه دفاعی خوب عمل می کنند ولی ما می خواهیم که ببریم"

جلسه بعد از بازی با سیتی؟ "البته که ما یک ساعت باهم صحبت کردیم ولی بهتر هست که در زمین کار کنیم"

انگیزه دادن به بازیکنانت سخت هست؟ "بازی قبل مشکل انگیزه نبود. در 5 یا 6 دقیقه ابتدایی خوب شروع کردیم ولی نتوانستیم خوب عکس العمل نشان بدیم. نیاز داریم که مشکل رو حل کنیم و فکر می کنم مثل بازی با تاتنهام در لیگ برتر رویکرد درستی در بازی نداشتیم ولی بازی با سیتی متفاوت بود. تمرین و انگیزه خوبی داشتیم ولی گل خوردیم و دیگه نتوانستیم کاری کنیم"

حالا یورو لیگ برایتان مهم تر شده؟ "بازی فردا مهم ترین بازی هست و بعدش بازی دوشنبه مهم هست و بعد فینال جام اتحادیه! ما نیاز داریم که هدف های کوتاه مدت داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم. ما نیاز داریم که پیش برویم و بعد به جامی برسیم. هدف باید کوتاه مدت باشه و بعد رویای بلند مدت داشته باشیم"

رفتار هواداران؟ "99% طرفدارهای ما فوق العاده هستند. در هر جمعی مثل تیم های دیگه تعدادی احمق پیدا میشه. مطمئنم که طرفدارها رفتار خوبی خواهند داشت"

آیا با رومن آبراموویچ صحبت کردید؟ "در این هفته نه. همه چیز به رییس بستگی دارد. اینطور نیست که هیچ وقت حرف نزنیم یا اینکه زیاد حرف بزنیم. آن مصاحبه به ایتالیایی بود و من در آن شرایط بهتر از شما هستم. قبلا با او صحبت کردم ولی در این هفته نه. دوست دارم که با فردی در باشگاه صحبت کنم ولی لزوما آن فرد می تواند رییس نباشد. من با مارینا صحبت میکنم و همین برای من کافی هست"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز