خبرگزاری کار ایران

بازگشت دو مصدوم پارس جنوبی به تمرینات

استراحت دو روزه به رحمان احمدی؛ سنگربان پارس جنوبی به نقاب نیاز ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۳۲۷

با اعلام پزشک تیم فوتبال پارس جنوبی جم، رحمان احمدی بعد از بخیه کردن جراحت‌های صورتش می‌تواند بدون مشکل با پشت سر گذاشتن یک یا دو روز استراحت طلایی پوشان را همراهی کند.

دکتر امیرعباس لشگری، پزشک تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت و گو با ایلنا، درخصوص آخرین وضعیت رحمان احمدی که شب گذشته در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، اظهار داشت: متاسفانه در صحنه‌ای که تکلی از سوی یکی از بازیکن‌ها در محوطه جریمه برای تصاحب توپ زده شد، استوک و کف پای بازیکن به صورت ایشان برخورد می‌کند و از ناحیه پیشانی و گونه دچار پارگی شدند.

او ادامه داد: دو پارگی عمقی بود که اقدامات اولیه انجام شد و با توجه به اینکه ایشان هوشیاری مناسبی داشتند با تشخیص کادر پزشکی به زمین مسابقه برگشتند و تا پایان بازی در زمین بودند. برای تکمیل کارهای درمانی شب گذشته او به بیمارستان مراجعه کرد و صورتش را بخیه زد.

لشگری در پاسخ به این سوال که با این شرایط احمدی نیاز برای شرکت در مسابقات نیاز به نقاب دارد یا خیر، گفت:‌ احتیاجی به نقاب نیست و برخی پارگی‌های سطحی بوده؛ یک یا دو روز استراحت می‌کند و حضورش در بازی هفته آینده بلامانع است، سعی کردیم بانداژ زخم‌های احمدی به گونه‌ای باشد که مشکلی برای مسابقه نداشته باشد.

پزشک پارس جنوبی در پایان درباراه شرایط دیگر مصدومان این تیم گفت: خداراشکر آقای محمد ستاری  دچار مصدومیت کوچکی شده بودند که از امروز وارد تمرین شده است و مشکلی برای همراهی تیم ندارد. روح الله سیف اللهی هم دوره درمانی را طی کردند و به تیم ملحق می‌شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز