خبرگزاری کار ایران

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

ذوب آهن یک - الکویت صفر / صعود سخت در فولادشهر

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۰۶۷

ذوب آهن و الکویت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند و در وقت‌های اضافه تیم میزبان جواز صعود به دور بعدی را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله پلی آف از ساعت 19 امروز در ورزشگاه فولادشهر میزبان الکویت کویت بود.

نیمه نخست این بازی با حملات نصفه و نیمه از سوی هر دو تیم دنبال شد و در نهاین 45 دقیقه اول این دیدار برنده نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم این دیدار هم دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا بازی در وقت‌های معمولی با تساوی بدون گل به پایان برسید و وقت‌های اضافه برنده این بازی را مشخص کند.

در وقت‌های اضافه برای سبزپوشان ذوب آهن اوساگوانا گلزنی کرد تا شاگردان علیرضا منصوریان با نتیجه یک بر صفر پیروز شوند و برای رسیدن به مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تیم الغرافه قطر را پیش رو خود ببینند.

اخطار:

کارت زرد: ماریون سیلوا(دقیقه 72) - حمید یوسف(دقیقه 78) - فیصل الحربی(110)

 

کارت قرمز:

 

ترکیب ذوب آهن:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، ماریون سیلوا (81- زبیر نیک نفس)، مهران درخشان مهر(46- ابوذر صفرزاده)، کریستین اوساگوانا، ارسلان مطهری

ترکیب الکویت:

حامد یوسف، سامی السنعا، طلال الفاضل، فهد الحجری، حسین حاکم، حمید میدو، زاید الهربی، فهد الرشیدی(79- لوکائو)، جمعا سعید، یعقوب التراروا، عصام العدوه

 

شرح گل

ذوب آهن یک - الکویت صفر / اوساگوانا، دقیقه 110: ارسال کرنر روی دروازه الکویت موقعیت مناسبی برای مهاجم بلندقامت ذوب آهن فراهم کرد تا با ضربه سر اولین گل سبزپوشان در این بازی را به ثمر برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز