خبرگزاری کار ایران

سرمربی الکویت: احترام زیادی برای ذوب آهن قائل هستیم/ در بازی فوتبال هر سناریویی ممکن است اتفاق بیافتد

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۶۶۶

سرمربی الکویت از رویارویی با ذوب آهن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد عبدالله، سرمربی تیم فوتبال الکویت عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی بسیار سختی را در پیش رو داریم. می‌دانیم تیم فوتبال ذوب آهن دارای بازیکنان بومی و خارجی با کیفیتی است. ما فصل جدیدی از تاریخ تیم خودمان را در پیش رو داریم. بازی نخست ما در لیگ قهرمانان آسیا است. احترام زیادی برای حریف‌مان قائل هستیم و با تمام تلاش‌مان برای بازی فردا آماده می‌شویم.

او در مورد بازیکن مصدومش تیمش، مشاری غنام هم بیان کرد: خدا را شکر همه تیم برای بازی فردا آماده هستند و همه بازیکنان را در اختیار داریم.

سرمربی الکویت اضافه کرد: متأسفانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه نکرده‌ایم ولی در کاپ آسیا در ۶ دوره اخیر دو بار موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شدیم. در سه سال اخیر فوتبال کویت از جانب فیفا محروم بود. مسائلی که خارج از محدوده کارهای ما بوده است اما امیدواریم این حضور ما با پیروزی همراه باشد. در حال حاضر قهرمان لیگ کشورمان هستیم. ۱۴ بار قهرمان کویت شده‌ایم. سرمای ایران بهانه خوبی برای ما نخواهد بود. همه بازیکنان ما به بازی در دمای زیر ۱۰ درجه عادت دارند. در بازی فوتبال هر سناریویی ممکن است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد. در بازی قبلی در بیست دقیقه ابتدایی تمرکز خوبی نداشتیم. در نیمه اول دو گل دریافت کردیم اما نیمه دوم نیمه ما بود و به بازی برگشتیم. بنابراین نمی‌توان بازی فردا را پیش بینی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز