خبرگزاری کار ایران

منصوریان: از بقیه تیم‌های لیگ پایین‌تر بودیم ولی الان شرایط خوب است

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۰۳۳

سرمربی ذوب آهن در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی گفت: به تیم نساجی و مجید جلالی خوشامد می‌گویم. در سال 74 با آقای جلالی قهرمان ارتش‌های جهان شدیم. 2 ماه برای آماده سازی تیم فرصت داشتیم. به اعتقاد من و همکارانم از بقیه تیم‌های لیگ پایین تر بودیم. بخاطر زود شروع کردن تمرینات راضی هستم.

وی ادامه داد: ما برای بازی فردا آماده هستیم و می‌دانیم که تفکرات جلالی با نکونام متفاوت است اما امیدوارم که قدم اول را محکم برداریم؛ چراکه فصل از فردا برای ما آغاز می‌شود و امیدوارم که این ۳ امتیاز را در اصفهان نگه داریم. 

سرمربی تیم ذوب‌آهن در خصوص جدایی غلامی و مسلمان همچنین جذب خلعتبری افزود: قبل از هر چیز از دو بازیکنی که از ما جدا شدند و از آنها نام بردید تشکر می‌کنم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم. اعتقاد دارم که در نیم فصل نمی‌توان صید خوبی داشت؛ چراکه بازیکنان خوب در تیم‌هایشان می‌مانند، اما جا دارد که از خلعتبری تشکر کنم و همچنین از سعید آذری مدیر باشگاه ممنون هستم که این خرید را انجام داد. خلعتبری وقتی تمرین می‌کند، مثل یک جوان ۱۸ ساله تمرین می‌کند و من به جوان‌هایی که می‌خواهند فوتبالیست شوند پیشنهاد می‌کنم که خلعتبری را الگوی خودشان قرار دهند. از طرف دیگر سعی و تلاشمان این بود که پس از از دست دادن هرناندز یک مهاجم نوک و فیزیکی جذب کنیم و به همین دلیل گروه آنالیز ما حدود یک ماه ۶۰ بازیکن را آنالیز کردند و چند گزینه خوب هم داشتیم اما مبلغ قرارداد آنها خیلی بالا بود. به هر حال ایده مدیرباشگاه این است که ریخت و پاش نداشته باشیم و با همین شرایط خریدهای خوبی انجام دادیم. به هر حال ذوب‌آهن خانه خلعتبری است و فوتبالش را مدیون آنجا می‌داند. 

وی افزود: درباره بازیکن خارجی‌مان باید بگویم فکر می‌کردم او ناآماده باشد اما به هر حال او یک بازیکن ۲۷ ساله است و به اعتقاد من بازیکنان سیاهپوست ۲۵ درصد بهتر و باانگیزه‌تر از بازیکنان سفیدپوست هستند! او در حال حاضر شرایطی دارد که شاید فردا بتوانیم از او استفاده کنیم. 

منصوریان در ادامه نشست خبری خود درباره وضعیت تیمش تصریح کرد: فصل برای ما از فردا آغاز می‌شود و من نسبت به شرایط فعلی ذوب‌آهن راضی هستم و از مدیر باشگاه تشکر می‌کنم؛ چراکه از شهر اصفهان خیلی خوشم آمده و جو اینجا خیلی خوب است. ما می‌توانستیم در نیم فصل ۸ بازیکن بگیریم اما زمان را برای جا افتادن آنها در تیم از دست می‌دادیم. به هر حال ذوب‌آهن مثل یک بنگاه بازیکن‌سازی است و بعد از فولاد خوزستان بهترین آکادمی در این باشگاه است و بهتر است به ساختار تیم‌های پایه بیشتر توجه کنیم و از آنها برای حضور در تیم‌های بزرگسالان استفاده کنیم. جا دارد که من از قاسم حدادی‌فر تشکر کنم که تجربیاتش را به بازیکنان جوان می‌دهد. ما ۸ روز قبل همصدا شدیم و به وحدت رسیدیم. به هر حال فوتبال زیبا و غیرقابل پیش‌بینی است اما ما برای بردن به زمین می‌رویم هرچند که شاید اتفاقی بیفتد که برنده نشویم. ولی در رختکن یک خواسته داریم و آن این است که این میل به بردن را به سکوها انتقال دهیم. من در مربیگری خیلی عادت ندارم که بگویم بازیکنی نگرفتند یا بازیکن مدنظر من را جذب نکردند و سعی می‌کنم بر حسب موقعیت فعلی کار کنم، اما ما خیلی تنها هستیم؛ چراکه فکر می‌کردم سکوهای فولادشهر پر می‌شود. سکوهای ما جمعیت زیادی نمی‌خواهد بلکه اگر ۸۰۰۰ نفر به ورزشگاه بیایند، یار دوازدهم ما تکمیل می‌شود. اگر پرسپولیس و استقلال بدون تماشاگر به زمین بیایند غریبه هستند و ما هم دوست داریم سکوهایمان پر از لباس سبز باشد.

وی در پاسخ به این سوال که برای بازی فردا چه انتظاری ای از مجید جلالی دارد، خاطرنشان کرد: تیم‌های او همیشه بالانس هستند. ما دیروز در جلسه هم‌اندیشی با داوران همدیگر را دیدیم و من او را یک مربی نجیب می‌دانم. اما سبک بازی او با نفرات زیر دستش متفاوت است. ما عادت برای بازی فردا را روی عادت قبلی نساجی گذاشتیم. اولویت ما این است که مربی و بعد تیم را آنالیز کنیم اما از نظر فیزیکی به بازیکنانم اعتقاد دارم و فکر می‌کنم آنها به حد نصاب رسیده‌اند و برای لیگ قهرمانان آسیا کیفیت خوبی خواهند داشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز