خبرگزاری کار ایران

پیش بازی ذوب آهن - الکویت؛

کار سخت شاگردان منصوریان مقابل صدرنشین کویت

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۸۱۲

ذوب آهن در شرایطی دشوار به مصاف حریف کویتی خود می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن و الکویت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز و از ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

این دو تیم از دور دوم مرحله پلی آف این مسابقات در حالی با قضاوت مینورو توجو و کمک هایش از کشور ژاپن در برابر یکدیگر قرار می گیرند که برنده این دیدار حساس باید در کشور قطر به مصاف تیم الغرافه برود.

ذوب آهنِ ایران وضعیت خوبی در مسابقات لیگ فوتبال کشورمان ندارد و با 14 امتیاز از 16 بازی در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ قرار دارد. آنها در آخرین دیدار خود در لیگ برتر در هفته شانزدهم در اصفهان به مصاف نساجی رفتند و حاصل 90 دقیقه تلاش شاگردان منصوریان و جلالی تساوی بدون گل بود.

ذوب آهن برای این مسابقه محمدرضا خلعتبری و وحید محمدزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما می‌تواند از دیگر بازیکنانش استفاده کند.

در سمت مقابل تیم الکویت قرار دارد که به گفته سرمربی این تیم، محمد عبدالله تیم تحت هدایت او در فصل پیش، قهرمان لیگ داخلی کشور کویت شده و با 14 قهرمانی از پرافتخارترین تیم های این کشور به حساب می آید. آن ها همچنین سابقه حضور در مسابقات AFC CUP را نیز داشته اند که در این رقابت ها دو بار به مقام نایب قهرمانی دست یافته اند.

الکویت در جدول لیگ کشورش با 27 امتیاز از 11 بازی صدرنشین است و از 5 بازی اخیر خود 3 برد و 2 تساوی به دست آورده و به نظر می‌رسد با آمادگی کامل پا به این دیدار می‌گذارد و شاگردان منصوریان کار دشواری برابر آنها خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز