خبرگزاری کار ایران

سرمربی پنجاب:

دایی یکی از بزرگترین های آسیا است / ما سوپرایز فوتبال هند هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۶۶۴

سانچی تاناجی معتقد است علی دایی یکی از بزرگترین بازیکنان آسیا است و از دیدن دایی خیلی خوشحالم

به گزارش ایلنا،  سانچی تاناجی سرمربی پنجاب هند در نشست خبری پیش از بازی با سایپا در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ اول از همه از فدراسیون فوتبال ایران تشکر می کنم که در هر شرایطی ما را حمایت کردند و ممنونم از اینکه در این‌ مسابقات بازی می کنیم. باعث افتخار است که در‌ مورد علی دایی صحبت کنم و خیلی خوشحالیم که او را می بینیم. چون یکی از بزرگترین بازیکنان آسیا و بهترین‌گلزن‌ تاریخ بوده است. 

وی افزود: سایپا تیم‌ خوبی است ولی ما اینجا آمده ایم که فوتبال بازی کنیم و امیدواریم بازی جذابی شود. 

سرمربی مینورا پنجاب هند گفت: چهار سال پیش تیم ما تشکیل شده، ما تیم خوبی در فوتبال هند داریم و یک سورپرایز در فوتبال هند هستیم، لقب تیم ما جنگجویان است. 

وی افزود: لیگ هند یا همان آی‌لیگ یک لیگ متفاوت است، اما هم‌اکنون در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌‌کنیم. آلما کاپیتان تیم ما هم سه سال در فوتبال ایران بازی کرده و یک شخصیت محبوب در هند است. 

سرمربی تیم پنجاب در خصوص استعفای سرمربی قبلی این تیم گفت: مربی سابق ما به خاطر مسایل شخصی استعفا داد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز