خبرگزاری کار ایران

خادم: 12 هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام نیاز است

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۹۵۴

معاون وزیر ورزش در مورد بودجه وزارت ورزش و جوانان در سال 98 صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیررضا خادم در حاشیه بهره برداری از سالن ورزشی شهدای برزک کاشان با بیان این که بودجه وزارت ورزش در سال آینده رشد خوبی داشته است، اظهار کرد: این افزایش بودجه در ارزش افزوده افزایش خوبی داشته و در مجموع با تحقق تخصیص‌ها روند خوبی را در پیش داریم، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل نیز در کمیسیون تلفیق به وزارت ورزش توجه ویژه ای داشتند.

وی با بیان این که در کشور 4000 پروژه نیمه تمام داریم، افزود: ۱۲ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نیاز است که تأمین آن از عهده دولت خارج است و بر همین اساس در تلاش هستیم که بخش خصوصی به این حوزه ورود پیدا کنند.

معاون وزیر ورزش در پایان با بیان این که خوشبختانه ورود خیرین به حوزه ورزش در استان اصفهان به خوبی بوده است، افزود: کاشان خیران خوبی در حوزه ورزش دارد و امیدواریم این الگو یعنی استفاده از ظرفیت خیران را در سطح کشور در راستای اتمام پروژه‌های نیمه تمام معرفی و نهادینه کنیم.

سالن ورزشی چند منظوره شهدای برزک کاشان با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال و با امکان استفاده ورزشکاران در رشته‌های فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز