خبرگزاری کار ایران

دایی: پنجره نقل و انتقالات به روی ما بسته بود/ به اندازه بضاعت سایپا از ما انتظار داشته باشید

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۷۸۸

مربی سایپا از شرایط این تیم ناراضی است و عقیده دارد نباید توقع زیادی از آنها داشت.

محمد دایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط سایپا اظهار داشت: اوضاع تیم همانطوری است که در چند وقت اخیر بوده و تغییر چندانی نداشته است. همان شرایط و همان مشکلات و همان مسائلی که بارها عنوان شده و به قوت خودش باقی است.

وی افزود: ما در فصل نقل و انتقالات مهدی ترابی که یک وزنه برای تیم‌مان بود را از دست دادیم و در جایی که باید تقویت می‌شدیم به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم و بازیکنان مورد نظرمان جذب نشدند و به همین دلیل شرایط اصلاً خوب نیست. پنجره زمستانی به نوعی برای تیم ما بسته بود و اصلاً باز نشد.

مربی سایپا در مورد اینکه با این شرایط باید در آسیا حاضر شوند گفت: بله بازی‌های آسیایی ما هم شروع شده است و در این شرایط باید به مصاف حریفان برویم. ما به عنوان نماینده ایران تمام تلاشمان را می‌کنیم ولی باید در حد بضاعت و توانایی‌مان از ما انتظار برود و توقع بیجا نباید داشت.

دایی در مورد پنجاب هند که حریف سایپا در پلی‌آف است عنوان کرد: تیم خیلی خوبی هستند و آنها را مورد آنالیز قرار دادیم. فوتبال هند واقعاً پیشرفت کرده است و بازی‌های این تیم را در جام ملت‌ها دیدید و مطمئن باشید نماینده آنها هم حرف زیادی برای گفتن دارد و نباید دست کم گرفته شوند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مالی در آسیا به ضرر سایپا تمام می‌شود یا نه، گفت: ما همانطور که گفتم مشکلات زیادی داریم و باید در حد بضاعتمان از ما انتظار داشت ولی با همین شرایط هم سایپا هستیم و تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود و می‌رویم که از اعتبار فوتبالمان دفاع کنیم.

مربی سایپا در مورد اینکه چرا با این شرایط کادرفنی واکنشی به مشکلات مالی نشان نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: ما باید شرایط باشگاه را در نظر بگیریم. در حال حاضر باشگاه پول ندارد و اگر داشت و خرج نمی‌کرد قضیه متفاوت بود. کشور ما دچار مشکلات اقتصادی است و این موضوع روی همه جا تاثیر گذاشته است. لیگ ما هم به دو دسته تقسیم شده و 5-6 تیم خوب خرج می‌کنند و بقیه در حال ضعیف‌تر شدن هستند. در کل وقتی کف دست مو نداشته باشد نمی‌شود چیزی از آن کند.

دایی در پایان با اشاره به میزبانی از نماینده هند در پلی آف و کم تماشاگر بودن سایپا گفت: تیم ما درگیر مشکلات زیادی است و همانطور که می‌دانید تماشاگران زیادی نداریم ولی امیدوارم با توجه به اینکه نماینده ایران هستیم تماشاگران بیشتری نسبت به همیشه به استقبال بازی ما بیایند و حداقل مشکلات دیگری که داریم از این طریق تا حدی جبران شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز